Gå til innhold

Red Hot Chili Peppers i Ericsson Globe, Stockholm. Plassering og oppmøtetid?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Der har jeg ikke vært, men fikk meg til å minnes i tidlige år, da alle de som opprettet bandet var i livet og de ofte var i Oslo. Tror det må ha vært i 1987. Hentet hele bandet fra hotellet de bodde på, og dro på lunsj besøk med dem i en S-klasse Mercedes (Sånn fin sak).

Hadde god sig på kjerra under trafikkmaskinen (den som nå skal rives, ved Operaen). Husker ikke hvor fort, men fort nok på den biten med 3 felt i hver kjøreretning og der fikk jeg en helsikes vannplaning og foran meg ser jeg en vegg av stillestående trailere som er på vei mot Trondheim (på den tiden så gikk både E6 og Mosseveien der).

I siste liten klarer jeg å lirke kjerra ut av sporet og får grep til å svinge unna de stillestående trailerne og vrengt over mot Mossevei siden, før jeg igjen lirket meg inn på E6 før jeg svinger inn i Oslogate for å snu. Vi var på vei til Gamlebyen til en som jobbet for konsert arrangrøren Gunnar Eide.

Jeg tror ikke guttene i bandet oppdaget hvor nærme døden de var den gang. Ingen av oss hadde heller på oss sikkehetsseler, som om det hadde gjort så veldig mye fra eller til i den farten. Uansett så hadde vi en trivelig lunsj :)

Endret av Protest
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...