AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei! Det har seg slik at det ble slutt med dama for ca to uker siden. Veldig brått, og det var kun noe hun ønsket. I ettertid har vi møttes, oppført oss som kjærester, hatt sex o.l. Men hun har likevel vært utrolig kald og står fast på avgjørelsen sin, noe som har resultert i mye krangel og frustrasjon. Nå har hun riktignok sluttet siden hun vet at jeg ikke "takler" det. Saken er hvertfall den at jeg sliter med bruddet og egentlig bare ønsker å holde kontakten i håp om at vi skal starte på nytt. Sjansen for at det skjer regner jeg som lik null. Men jeg vet at ved å holde kontakten kommer jeg ikke over henne. Derfor: Er det for drøyt å slette henne fra facebook? vi er begge unge og vanker i en god del felles miljøer. Truffet henne både på treningssenter og butikk etter bruddet, helt tilfeldig. Så blir det for drøyt eller er det noe jeg bare bør innse at "må til"? Det som også holder meg igjen er jo det at hun også har vært min beste venn gjennom forholdet. Men for å kunne være bare venner bør jeg vel komme over henne først? Takker for svar Postet av anonym: 489942641d7f928d45b7350872b3122c Lenke til kommentar
StorSlemUlv Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Du trenger ikke å slette henne fra Facebook selvom dere ikke snakker sammen mer. Fint å følge litt med, og kanskje dere blir venner igjen? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg vidarkri Skrevet 7. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2011 Slett møkkakjerringa fra facebook, mobil og alt annet. Kyniske drittkjerringer er ikke verdt å spandere energi på. 12 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Å slette noen fra facebook er drøyt. Grunnen til det er at selv facebook venner er venner man såvidt kjenner/vet hvem er, å slette en facebook venn oppfatter jeg derfor som om noen abselutt ikke vil ha noe med deg å gjøre. Hvis en engang ikke kan ha meg som venn på Facebook, dvs hvis en faktisk manuelt går inn for å slette meg som venn, er ikke jeg overhodet intresert i å snakke med denne personen igjen 2 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Og venner er oppskrytt. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Å slette noen fra facebook er drøyt. Grunnen til det er at selv facebook venner er venner man såvidt kjenner/vet hvem er, å slette en facebook venn oppfatter jeg derfor som om noen abselutt ikke vil ha noe med deg å gjøre. Hvis en engang ikke kan ha meg som venn på Facebook, dvs hvis en faktisk manuelt går inn for å slette meg som venn, er ikke jeg overhodet intresert i å snakke med denne personen igjen Jeg pleier nå ofte å slette folk fra facebook som jeg aldri har kontakt med. Jeg regner med at de ikke reagerer på det heller siden vi aldri prater uansett. Hun bør jo også forstå at det er noe jeg gjør utelukkende for å komme over henne. Det er jo liten vits å holde på kontakten når det bare ender i sjalusi og krangling for øyeblikket. Postet av anonym: 489942641d7f928d45b7350872b3122c 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hun bør jo også forstå at det er noe jeg gjør utelukkende for å komme over henne. Det er jo liten vits å holde på kontakten når det bare ender i sjalusi og krangling for øyeblikket. Postet av anonym: 489942641d7f928d45b7350872b3122c Hun bør forstå at det er derfor du sletter hun? Jeg ville beholdt hun på vennelisten, og bare latt være å ta (så mye) kontakt på en stund, også se det an. Tiden endrer alt. Du kan også skjule alle poster fra hun med et tasteklikk, da går det kanskje lettere å la være å kontake hun ved feks å kommentere på postene hennes, eller å hyppig bli minnet på hun om dere begge er relativt aktive. Men om du allerede har bestemt deg for å slette hun, så var vel denne tråden unødvendig? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Har langt fra bestemt meg. Ender sikkert opp med å droppe det da det virker som folk her også oppfatter det som "drøyt". Jeg syns jo selv det er drøyt, men kanskje må det til. Vil jo ikke ende opp med å gjøre noe jeg kommer til å angre veldig på i ettertid heller. Men problemet mitt er at jeg vet at jeg faller for fristelsen med å ta kontakt altfor ofte når jeg har muligheten til det. Postet av anonym: 489942641d7f928d45b7350872b3122c Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det gjør du som du vil med, vil du ha mer kontakt med henne videre så beholder du henne, hvis ikke sletter du henne. Jeg personlig har ingen av x'ene mine på face. Lenke til kommentar
wil Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hei. Er dette bare ditt ønske eller ønsker eksen din det også? Hvis begge to ønsker det så ser jeg ikke noe problem i det. Jeg kan få noen sånn innfall noen ganger å slette fra Facebook, men jeg angrer også blir de lagt til igjen. Eneste du selvfølgelig merker det på er at du ikke ser at hun logger på eller skriver. Men du kan jo fremdeles holde kontakten via sånn beskjeder eller brev. Så da trenger man ikke å være venner. Er det ikke slik at hvis du sletter hun fra Facebook så blir du sletta fra eksen sin Facebook også? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Slett henne og gå videre med livet ditt. 3 Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sett henne på en egen venneliste, som du velger "Vis som frakoblet" til, så slipper hun å starte samtale med deg, og du må gå inn å logge deg manuelt for å kunne snakke med hun(Som du selvsagt ikke gidder ". Synes det er sykt teit å slette eksen fra facebook. I tillegg kan du ta "Hide all posts by ..." så slipper du å bli sjalu over statusene hennes osv. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Sett henne på en egen venneliste, som du velger "Vis som frakoblet" til, så slipper hun å starte samtale med deg, og du må gå inn å logge deg manuelt for å kunne snakke med hun(Som du selvsagt ikke gidder ". Synes det er sykt teit å slette eksen fra facebook. I tillegg kan du ta "Hide all posts by ..." så slipper du å bli sjalu over statusene hennes osv. Hvorfor synes du det er teit å slette ekser fra Facebook? Og hvilken grunner er det å forsatt ha kontakt? Snakker egentlig ut ifra hva TS har skrevet. Er vel sikkert noen som klarer å forbli venner etterpå, men da antar jeg at begge to er enig om at de passer best som venner. Men slik TS beskriver sin situasjon, så ser jeg ingen fordeler med å være venner på Facebook. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har sletta en tidligere ex fra facebook, og det tror jeg hun forstod helt fint. Til tross for at jeg var den som initierte bruddet så ble det til slutt et leit brudd for begge, og da er det alltid best å kutte alle tråder - iallefall for en god stund. Det å se hva hun har gjort hver eneste gang du logger på facebook tror jeg bare blir vanskelig over tid. Send henne en melding og forklar at du har behov for å få henne litt ut-av-øye-ut-av-sinn en stund, at det ikke er noe vondt ment utover det, og at du håper at hun aksepterer venn forespørsel fra deg om 3-6 måneder. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det og slette en person kan gi deg litt avstand, noe det kan se ut som trådstarter kan trenge hvis han fortsatt har sterke følelser for denne jenta. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Jeg slettet min venn/sommerflørt fra msn og facebook etter et brudd for noen uker siden. Klarte rett og slett ikke se henne logge på fordi minnene kom tilbake igjen. Hadde kjent henne i over 4 år ,så begynte hun å flørte med meg i sommer og alt gikk bra til en misforståelse "skremte" henne vekk og hun mistet følelsene for meg og ville bare være venn igjen. Da jeg fikk kontakt med henne sa hun jeg var barnslig som slettet henne og vennskapet var over. Jeg taklet ikke å se henne mer ,så slettet alt som har med henne å gjøre. Postet av anonym: acad78739d9f14c3287ba69039d0611d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå