eriknor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Uvær i anmarsj Bildet er fjernet. Beskrivelse: Ikke mye å føye til her. Greie opptaksforhold. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Liker bildet godt - flott lys og dramatisk himmel! Fine linjer med gjerdene på jordet. mvh/Elisabeth Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ett godt landskapsbilde med uværet i bakgrunnen som gjør det enda ett hakk bedre. Eneste jeg er litt usikker på, er grenene i forgrunnen oppe til høyre og venstre...blir egentlig ikke enig med meg selv. På en måte skaper de en slags naturlig innramming sammen med det nærmeste gjerdet - på en annen måte er de litt forstyrrende i og med at de blir ett ufrivillig blikkfang, når det er regnværet som er hovedattraksjon. Ikke godt og si...men jeg liker bildet i alle fall! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Bilder jeg kan like..sollys og uvær i bakgrunnen gir ett fantastisk motiv,og ett kontrast full bilde blir det også av slikt...så her treffer du optimalt på lys og komp i tillegg;) Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flott lys i bildet, fin komposisjon, synes jeg.. Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 flotte skyer og et velkomponert bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg