Gå til innhold

[Løst] Visningsantall?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er oppdateringsfrekvens på telleren som er problemet. I hvertfall rett etter opplasting. Senere opplever jeg det ikke som noe problem. Oppdaterer trolig saktere på forsiden av bildekritikken på digit enn på forumet da forumet ser ut til å vise riktig...

Trolig???

RAK-foto

Det ene bildet har ligget ute i 2 timer - TÅKEHAV - Når du henter det opp så har det2 kommentarer, men ingen visninger???

Her er det noe mere enn Trolig???

RAK-foto

Endret av RAK-foto
Lenke til kommentar

Angående visningstall så gjorde feilen min at alle bilder ikke fikk telt visningene sine i et drøyt døgn, så det er nok det du ser effekten av nå (det ble fikset sent i går kveld).

Angående poengsum i stedet så noterer jeg meg innspillet, skal tenke litt mer på saken...

Lenke til kommentar

Angående visningstall så gjorde feilen min at alle bilder ikke fikk telt visningene sine i et drøyt døgn, så det er nok det du ser effekten av nå (det ble fikset sent i går kveld).

Angående poengsum i stedet så noterer jeg meg innspillet, skal tenke litt mer på saken...

Forstår egentlig ikke hvorfor ikke begge er med. Visningstallene har titt og ofte vært ustabile/feil. Bedre med ingen tall enn feil tall.

Lenke til kommentar

Enig, Erik - det ser ut som det er noe bøss nuh.

Er litt vrient å gjøre en skikkelig sjekk her da jeg er litt usikker på om alle maskinene her på jobb viser samme IP ut f.eks og dermed kanskje ikke telles mer enn en gang. Jeg tok nettopp en sjekk på et av de siste bildene på bildekritikken (Smokkeskogen) og åpnet bildet på tre forskjellige maskiner, men slik jeg kan se det har det ikke gjort noe utslag på antall visninger for det bildet....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...