RAK-foto Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvor har det blitt av visningsantallet på bildene. Når man har en kommentar eller flere så har man vel også et antall visninger??? RAK-foto Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tror det er oppdateringsfrekvens på telleren som er problemet. I hvertfall rett etter opplasting. Senere opplever jeg det ikke som noe problem. Oppdaterer trolig saktere på forsiden av bildekritikken på digit enn på forumet da forumet ser ut til å vise riktig... Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Tror det er oppdateringsfrekvens på telleren som er problemet. I hvertfall rett etter opplasting. Senere opplever jeg det ikke som noe problem. Oppdaterer trolig saktere på forsiden av bildekritikken på digit enn på forumet da forumet ser ut til å vise riktig... Trolig??? RAK-foto Det ene bildet har ligget ute i 2 timer - TÅKEHAV - Når du henter det opp så har det2 kommentarer, men ingen visninger??? Her er det noe mere enn Trolig??? RAK-foto Endret 7. september 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Trolig = antakelig! Forsiktig med hjertet nuh.... ;-) Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ser faktisk ikke antall visninger på bilder lagt ut etter kl 15.00 i går. Antall poeng er jo også borte, så det blir ett fett. Lenke til kommentar
Terje Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Auda! Oppdaterte visningstelleren i går, og glemte selvsagt å sjekke at det virket. Skal se på dette så snart jeg får tid i morgen. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Fikset nå.. Ja, men skal det ikke også vises på de siste 8 bildene?? RAK-foto Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Fikset nå.. Jeg må fortsatt stille spørsmål om visningstallene. Se på tallene på bildene som ble lagt inn i går. De virker alarmerende lave.Kanskje bedre å vise poengsum i stedet :) Lenke til kommentar
Terje Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Angående visningstall så gjorde feilen min at alle bilder ikke fikk telt visningene sine i et drøyt døgn, så det er nok det du ser effekten av nå (det ble fikset sent i går kveld). Angående poengsum i stedet så noterer jeg meg innspillet, skal tenke litt mer på saken... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Angående visningstall så gjorde feilen min at alle bilder ikke fikk telt visningene sine i et drøyt døgn, så det er nok det du ser effekten av nå (det ble fikset sent i går kveld). Angående poengsum i stedet så noterer jeg meg innspillet, skal tenke litt mer på saken... Forstår egentlig ikke hvorfor ikke begge er med. Visningstallene har titt og ofte vært ustabile/feil. Bedre med ingen tall enn feil tall. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Må fortsatt stille spørsmål om visningstallene. Er antall visninger virkelig så få som tallene tilsier? Endret 12. september 2011 av Erik Nordhagen Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Enig, Erik - det ser ut som det er noe bøss nuh. Er litt vrient å gjøre en skikkelig sjekk her da jeg er litt usikker på om alle maskinene her på jobb viser samme IP ut f.eks og dermed kanskje ikke telles mer enn en gang. Jeg tok nettopp en sjekk på et av de siste bildene på bildekritikken (Smokkeskogen) og åpnet bildet på tre forskjellige maskiner, men slik jeg kan se det har det ikke gjort noe utslag på antall visninger for det bildet.... Lenke til kommentar
Terje Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Må beklage for rotet med visningene her nå. Vi har merket oss dette, og av en eller annen grunn telles det færre visninger nå enn før. Vi skal se på det og komme tilbake til saken. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hei, lurer bare på om dere har fått fikset dette med visningsantall? Synes det fremdeles er svært få visninger på alle bilder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg