Krismeko Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Solnedgang på Kefalonia Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Flott stemning. Kunne kanskje tenkt meg noe nedtoning av lysstyrken i toppen av rekkverket eløler hva den lyse streken er da jeg synes det stjeler oppmerksomhet fra motivet som befinner seg i den fine innrammingen du har fått til. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En meget flott komposisjon med vakkert lys og en fin ramme rundt solnedgangen. Opplever dessverre noe uskarphet på noen av silhuettene som trekker litt ned. Lyset på rekkverket er nevnt og alt i alt havnet terningen min på 4:) Lenke til kommentar
ElisabethM Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vakker stemning med varme farger, flott innrammet med trærne rundt:) Et lite kutt i bunn kanskje, for å få vekk skinnet i rekkverket... Fire fra meg:) mvh/Elisabeth Lenke til kommentar
Reidun_C Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Nydelig Krismeko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg