Børre Eirik Helgerud Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Toppdykker Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Flott og skarp. Syens det blir litt trangt til venstre. Et alternativ her kan f.eks være å klippe mye trangere på høyre side, da får du mye tertere presentasjon av fuglen samtidig som innntrykket av at det er trangt til venstre vil forsvinne. Er forøvrig ikke dum denne presentasjonen heller, men må jo komme med det som umiddelbart faller inn i hodet når man ser bildet ;-) Situasjonen du har fanget er timet veldig bra! Lenke til kommentar
Børre Eirik Helgerud Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Takk skal du ha! Hadde bilde i bildekritikken i Natur og Foto der de ønsket et tettere utsnitt og derfor dette bilde som et svar på rådene jeg fikk. Jeg har endel materiale å gå på! Skal teste ut det du sier Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er vel ganske enig i Espens betraktninger, men det som først falt meg i hodet var at du har kappet av den fine speilingen. Derfor havner mitt terningkast på 5 og ikke 6:) Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hærlig bilde av toppdykkeren i flott situasjon. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Et topp bilde, for en herlig situasjon du har fanget!! Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Godt og sylskarpt foto av Topp dykker. Fint med fisken i nebbet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Flott fanget Børre Eirik med hilsen Leif Sigvard ;-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Litt av et blinkskudd du har her - supert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg