Papirpose Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Beklager dersom dette har blitt nevnt før, men here goes. I går ble det holdt en diskusjon mellom Valve og forskjellige mod-developers på IRC. Sitter nå og leser gjennom sammendraget (er endel info om editing o.l. der), og kommer over dette: What’s the current state of FSAA? Anti-aliasing has been fixed on all cards. Sammendraget finnes her: http://collective.valve-erc.com/data/files..._discussion.doc Lenke til kommentar
ZyberZombie Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Egentlig litt interesant, selv om jeg må innrømme at det var mye jeg ikke skjønnte. Men en ting fikk jeg med meg; det kommer til å bli masse tøffe modder, garantert! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Egentlig litt interesant, selv om jeg må innrømme at det var mye jeg ikke skjønnte. Men en ting fikk jeg med meg; det kommer til å bli masse tøffe modder, garantert! Jess, Source-motoren er adskillig mer avansert enn jeg først trodde. Ligger mye potensiale og venter her, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå