Blib Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Okay, nå har jeg fått den feilmeldingen 3 ganger i dag og har ikke fått den før dagen i dag. Den oppstår når jeg ikke er logget inn og skal skrive et svar. Så logger jeg meg inn, skriver og klikker OK. Da kommer erroren. Så må jeg tilbake, legge hele innlegget i clipboard, tilbake, logge inn på nytt, paste og trykke OK Opera 7.03, Win98 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Vi jobber med og finne og kverke dette bugget, må tro det er like irriterendes for oss å få den feilmeldingen hele tiden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Phpbb har nå lansert en ny fix til de problemene vi har møtt på så vi får se om vi ikke får den fiksen på plass snart :-) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Phpbb har nå lansert en ny fix til de problemene vi har møtt på så vi får se om vi ikke får den fiksen på plass snart :-) Yey. Forresten, kommer dere til å installere den versjonen som har Report to Moderator knapp? Eller ble det prosjektet droppet hos phpBB? Eller gidder dere kanskje ikke legge det inn? Altså, hvordan er situasjonen der? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Sourcecode templaten har allerede et slikt system i bruk så det kan jo hende at den blir i bruk på alle templatene senere, thats all i know. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå