AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei! Jeg trenger til hjelp til hvordan jeg skal tolke signalene fra en jente... Startet på skole i bergen for 4 uker siden, og under fadderukene hooket vi opp de 5 første dagene, og hun sov over hver eneste dag, etter den 5 dagen syntes hun det ble for seriøst, og vi avtalte å ikke snakke sammen mer under fadderukene og ta en pause siden hun ikke ville at det skulle bli for seriøst. Har snakket med henne hver dag på face og sms etter vi avtalte å ikke snakke mer sammen under fadderukene, for en uke siden spurte jeg henne om hun vllle komme over på besøk, og da sa hun igjen at hun ikke var klar for forhold osv, men at hun digget meg etc... Sa igjen at jeg ikke hadde noe problem med å bare være venner, og jeg trodde ikke hun tok et såå seriøst at jeg lurte på om hun ville komme en tur. Anyways, så var vi på kino for 2 dager siden, og jeg hadde ikke noe problemer med å bare være venner, men merket at hun liksom ville kose når vi var på kinoen, og når vi dro til meg etterpå ville hun holde rundt meg osv mens vi så film, og fikk melding om at hun hadde hatt det hyggelig. Så jeg skjønner liksom ikke hva hun vil.. Vi skal egentlig på samme fest til lørdag, men har ikke så lyst til å dra dit ettersom jeg ikke vet hva jeg liksom kan gjøre eller ikke gjøre.. Ville ikke at det skal bli kleint som i slutten av fadderukene, og at hun plutselig synes jeg bli for klengete, og vet jeg kommer til å bli mega sur om hun hooker opp med noen andre.. Hva ville dere gjort? Postet av anonym: 7b464ac32c050b7c13715632f09991dd Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Sant det! Men hun har hele tiden vårt åpen om at hun ikke ville ha noe forhold, dog avtalte vi forrige gang at vi bare skulle ta det rolig å se hva som skjedde. Problemet er bare at jeg fort kan ødelegge mye om jeg drar på festen ettersom jeg bli fort sjalu.. Står egentlig mellom å droppe festen å se hva som skjer videre, liker hun meg kommer vi jo til å møtes igjen uansett. Dra på festen å se hva som skjer.. Vet ikke om det å kjempe for henne i dette tilfellet vil være det beste, ettersom hun vil ta det rolig.. Postet av anonym: 7b464ac32c050b7c13715632f09991dd Lenke til kommentar
hursay Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Litt i samme situasjon som deg på sett og vis, untatt noen fest Begynte ei ny jente i klassen og skulle prøve og være litt hyggelig og snakke med henen osv. det utviklet seg jo rakt til noe mer (Skal ikke kapre tråden) Når jenta sier venner så mener hun at hun vil gå tilbake til og være en "sommer flørt" og ikke noen kjæreste, vær flørtete, hold rundt henne, bli bedre kjent så skjer det noe Stor sannsynlighet for at det er det jenta vil. Hun vil ikke starte et forhold med noen hun ikke kjenner så godt, men jeg vet ikke hvor rask jenta er til og innlede forhold Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå