Undying Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei! Så i dag fikk jeg Mac tastaturet som jeg bruker på PC'en med W7 SP1 og det fungerer fint med unntak av G og T tasten. Nå skal dere høre noe rart: G: Må trykke flere ganger(virker litt random) for at den skal virke, men når den først virker så blir det bare ggggggggggggggggggggggg ut av det! Den stoppes ved å trykke på en hvilken som helst annen tast, men det nytter jo ikke å ha det slik. T: Shift+t for å få T virker ikke, det skjer ingenting når jeg prøver. Må aktivere Caps for å få en T.(Dog høyre shift+t virker, hva i alle...) Uansett hvor mye jeg googler så finner jeg ingenting om dette. Trenger virkelig hjelp her, noen som har idé om hva som kan forårsake denne slags galskap? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har du prøvd tastaturet på en annen pc, og får du samme problemene der? Dersom, så er det nok noe galt med tastaturet. Dersom det bare er på en PC kan det hende du må reinstallere W7. Jeg har en engelsk versjon av W7 med norsk språkpakke, og første gang jeg installerte den måtte jeg holde inne Ø-tasten for i det hele tatt og få en reaksjon fra tasten (og da endte jeg opp med øøøøøøøø). Jeg byttet tastatur to ganger og fikk samma problem - problemet retta seg opp etter en reinstallering. Lenke til kommentar
Undying Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Takker for svar! Skal innom en kompis i morra som har både PC og Mac, så da får vi ser hvordan det blir. Skulle egentlig venta til da med å lage denne tråden men Får håpe det bare er hos meg det kødder, for en reformatering er på høy tid uansett, hehe. Kjører forresten alltid engelsk uten språkpakke, men regner ikke med det skal ha noe å si. Time will tell. EDIT: Prøvde det på en Mac Pro istad, og det var akkurat det samme der. Så heldigvis var det ikke hos meg feilen lå. Nå er det bare å håpe på at jeg slipper videre utgifter for å få det reparert.. Endret 8. september 2011 av Undying Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå