Jan Erik Engan Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vinter Stemning Bildet er fjernet. Beskrivelse: Vel ikke vinter ennå,men kommer snart;) Dette er fra Sandefjord. Justert noe på lys og farger her.Støy og oppskarpet;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Flott vinterstemning. Det er ok med vinter når motivene er slik. For å være veldig pirkete så er det utbrentheten på himmelen og refleksen på vannet, men ikke vet jeg hvordan man unngår dette. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Selv om du kommer med et vinterbilde så tidlig, så er du tilgitt. Vakker komposisjon med de fine fargene som vinteren kan presentere. Well done! Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Herlig stemningsbilde, jeg synes ikke utbrendtheten forstyrrer når det er så lite og på de "rette" plassene. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Flott vinterstemning. Det er ok med vinter når motivene er slik. For å være veldig pirkete så er det utbrentheten på himmelen og refleksen på vannet, men ikke vet jeg hvordan man unngår dette. Takker.Joda det lar seg gjøre..bare å justere highlight det,men her valgte jeg ikke å flate lyset helt ut..for å få det så naturlig som mulig Selv om du kommer med et vinterbilde så tidlig, så er du tilgitt. Vakker komposisjon med de fine fargene som vinteren kan presentere. Well done! Takker Herlig stemningsbilde, jeg synes ikke utbrendtheten forstyrrer når det er så lite og på de "rette" plassene. Takker.Det jeg også mener om det llle som måtte være utbrent..så naturlig det kan være dette bildet faktisk Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 meget flot og veleksponert bilde Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 meget flot og veleksponert bilde Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg