Epile Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei, har drevet på å sett litt på forskjellige skjermer etc. Den skal helst ikke være så stor (den jeg har nå er 17 tommer og jeg vil helst ikke ha noe større en 20) så da fant jeg den her: https://prisguiden.no/produkt/eizo-radiforce-mx191-150543 skulle bare spørre om den her funket til gaming? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hvorfor skal du kjøpe en 19" til 7000kr? Om gaming er eneste formål finnes det sikkert et lass som passer godt under tusenlappen. Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Siden du kanskje har så mye cash, kjøpe en 120hz skjerm eller 2? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 en 19 tommer til denne prisen - til GAMING? ... Det er ikke alltid slik at høyest muig pris gir deg det som er best for jobben vet du. Dette er en absurd pris for den skjermstørrelsen og ikke minst oppløsningen (som er rimelig patetisk for en skjerm i dag). Jeg ville aldri vurdert å kjøpe en standalone skjerm i dag under full HD minimum. 21-22" er mest for pengene nå om dagen. Jeg ville vurdert en slik størrelse. Til gaming før du veldig gode slike skjermer for 2-3000 (dog du kan få dem under tusenlappen også på det billigste). Over denne prisklassen så beveger du deg opp i paneltyper som er tiltenkt grafisk design med eksepsjonellt bred fargegjengivelse og denslags - noe som egentlig ikke er så viktig for gaming og generellt bruk. SLike paneler har også sine egne ulemper. Vel ville definitivt revudert dette valget ved mindre du har en veldig spesifikk grunn til at du har sett på nettop denne skjermen. -Stigma Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Den har jo full hd.. ikke at det gjør den til en god gamingskjerm, men du kan ikke kritisere den for å mangle noe den har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå