Gå til innhold

Definer ordet "tro"!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kva "tru" er for andre enn truande kristne, skal eg ikkje uttala meg om, men for truande kristne er definisjonen grei nok, og gjeve i Hebrearbrevet i Bibelen si nytestamentlege del (kap 11):

"Men tru er full vissa um det som ein vonar, yvertyding um ting som ein ikkje ser. For på grunn av henne fekk dei gamle godt vitnemål. Ved tru skynar me at verdi er skapt ved Guds ord, so det som ein ser, ikkje vart til av det synlege."

Noter deg serleg fyrste setningen, der har du presis definisjon av (kristen) tru. "Litt" anna enn kvardagslivet sitt "eg TRUR dette og hitt" (men er no slett ikkje viss på det) altså!

Kan jo kan henda og leggja til kva Bibelen seier om seg sjølv, det har og litt med denne trua å gjera? Det finn ein i Paulus sitt andre brev til Timoteus, som og er finna i den nytestamentlege delen av Bibelen:

"Heile skrifti er innanda av Gud og er gagnlege til lærdom, til yvertyding, til rettleiding, til uppseding i rettferd, so gudsmennesket kann verta fullkome, dugleg til all god gjerning."

Lenke til kommentar

Jeg er ikke religiøs, men har likevel veldig mye tanker rundt hva tro er. Jeg har funnet ut at det er best å ikke tro på noe. Før har jeg vært psykotisk å trodd på mye rart. Tro styrer tankene og kroppen, men er det noe mer?

Leste psykoserapporten din, jeez mann.. (men helt råe bilder :) )

Om du undres over fenomenet "tro" har S. Harris forsket på fenomenet, som du finner bl. a. her:

http://www.samharris.org/site/full_text/the-neural-correlates-of-religious-and-nonreligious-belief/

Og gitt din mentale historikk er jeg glad for at du ikke vil begynne med religion, og kan godt forstå en trang til å kvitte seg med vrangforestillinger :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...