Trond Stordal Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Betula Atndalis Vulgaris Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Veldig godt gjort å få øye på denne meget skye skapningen, Trond - men det ser ut som du fikk fanget den mens den står og urinerer:) Veldig godt blendervalg som gir en ypperlig dybdeskarphet. Litt synd at du måtte amputere bakbena, men alt i alt havner terningkastet fra meg på 4. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så det er det den heter Birger sier det. Morsomt og fint bilde Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skarpt og fint, ja her han man fantasere! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Betula Atndalis Vulgaris Beskrivelse: Møtte denne krabaten her en dag, ble nesten skremt...de er vanligvis veldig selskapssyke, men denne stakk med en gang... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Likte godt bilde,kjekt husdyr du har!,bilde er meget klart og fint med en god tone og farger,+for den setter fantasien i gang til inserasjon for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg