Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei, tenkte å ta en pause på 3-4 uker nå. Er det noe jeg bør vite? Skal jeg drikke like mye vann? Daniel Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Noen spesiell grunn til pause? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Noen spesiell grunn til pause? Har en tendens til få noen kviser, og føler at kreatin er en virkining på det. Så jeg tenkte å ta en pause for å se om hva resultatene ble. I tillegg til at folk sier jo pause er det man skal gjøre? Men det er jo en gammel myte. Er det noen negative sider ved at jeg tar pause? Daniel Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Noen spesiell grunn til pause? Har en tendens til få noen kviser, og føler at kreatin er en virkining på det. Så jeg tenkte å ta en pause for å se om hva resultatene ble. I tillegg til at folk sier jo pause er det man skal gjøre? Men det er jo en gammel myte. Er det noen negative sider ved at jeg tar pause? Daniel Er ikke bevist at kreatin har noen innvirkning på kviser, men såklart, alle reagerer forskjellig på diverse. Pause er en gammel myte ja, er ikke dokumentert noen skader eller lignende av å bruke kreatin lenge rett og slett. Negative sider? tja..gå ned litt vann i muskulaturen kan jo tenkes? : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå