Rolf Kristensen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Old Bildet er fjernet. Beskrivelse: Fant denne gamle Opelen på en plass i mørket ved en lystolpe for noen år siden Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Likte dette, godt bilde i fin farge... Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Flott tone i bildet og et spenstig perspektiv, Rolf:) Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nydelig forfall Likte godt fargetonene i bildet. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Et kjempebilde som passa den mørke bakgrunn! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Tusen takk for de hyggelige kommentarene til bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg