Kjell Arne Stava Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Lys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det ble litt i meste laget for min del også. Jeg synes det er enda mer gøy når man blir fornøyd og da er det bare å fortsette å øve ;-) Hold hele tiden oppsikt med bilde under efektpålegging og jobb gjenre med lag slik at du kan legge på effekten bare delvis gjennom f.eks å senke opasiteten i laget eller bruk forskjellige blandingsmodus. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg synes faktisk dette ble veldig tøft og effektfult Men nå er jo jeg litt gal, så dette passer meg. Selve kvaliteten på bildet er så som så, men fargene og stemningen likte jeg veldig godt Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Det ble litt i meste laget for min del også. Jeg synes det er enda mer gøy når man blir fornøyd og da er det bare å fortsette å øve ;-) Hold hele tiden oppsikt med bilde under efektpålegging og jobb gjenre med lag slik at du kan legge på effekten bare delvis gjennom f.eks å senke opasiteten i laget eller bruk forskjellige blandingsmodus. Tusen takk for kommentaren Espen, Jeg synes faktisk dette ble veldig tøft og effektfult Men nå er jo jeg litt gal, så dette passer meg. Selve kvaliteten på bildet er så som så, men fargene og stemningen likte jeg veldig godt Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Skal jeg være helt ærlig å det skal man jo være så var jeg veldig fornøyd selv med fargene lyset og kompet ,men som du sier ikke med kvaliteten, så jeg er nokk lit gal jeg også så jeg kommer nokk til å komme med flere slike bilder med tiden, men forhåpentligvis i mye bedre teknisk kvalitet Tusen takk for kommentaren Wasco Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg