Gå til innhold

BK: Lys

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble litt i meste laget for min del også. Jeg synes det er enda mer gøy når man blir fornøyd og da er det bare å fortsette å øve ;-) Hold hele tiden oppsikt med bilde under efektpålegging og jobb gjenre med lag slik at du kan legge på effekten bare delvis gjennom f.eks å senke opasiteten i laget eller bruk forskjellige blandingsmodus.

Lenke til kommentar

Det ble litt i meste laget for min del også. Jeg synes det er enda mer gøy når man blir fornøyd og da er det bare å fortsette å øve ;-) Hold hele tiden oppsikt med bilde under efektpålegging og jobb gjenre med lag slik at du kan legge på effekten bare delvis gjennom f.eks å senke opasiteten i laget eller bruk forskjellige blandingsmodus.

Tusen takk for kommentaren Espen, :thumbup:

Jeg synes faktisk dette ble veldig tøft og effektfult

Men nå er jo jeg litt gal, så dette passer meg.

Selve kvaliteten på bildet er så som så, men fargene og stemningen likte jeg veldig godt

Lenke til kommentar

Skal jeg være helt ærlig å det skal man jo være så var jeg veldig fornøyd selv med fargene lyset og kompet ,men som du sier ikke med kvaliteten, så jeg er nokk lit gal jeg også :dribble: så jeg kommer nokk til å komme med flere slike bilder med tiden, men forhåpentligvis i mye bedre teknisk kvalitet :yes: Tusen takk for kommentaren Wasco :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...