Burnski Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Løst Endret 8. september 2011 av Burnski Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Forbudt ved §14.c andre ledd, og straffes med døden... Uavhengig om det er "lov" eller ikke bør det ikke gjøres. Ta det opp med læreren, evt. en instans på skolen. Kommer langt med litt kommunikasjon. Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Situasjonen er ikke problematisk og behovet for svar er av en annen grunn en du tror. Jeg trenger å vite hvilken paragraf det er (hvis det er en). Endret 7. september 2011 av Burnski Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Har selv en samfunnsfaglærer som ikke har problemer med å dele sine politiske meninger, men det må jeg inrømme at jeg nesten liker. Skaper mange gode diskusjoner da mange i klassen naturligvis ikke deler hans synspunkt. Det som er viktig er at han ikke har problemer med å akseptere at han tar feil og at andre kan mene noe annet enn han, og han anbefaler heller ikke partier. Synes kanskje det er å gå litt langt. Har ikke noe klart svar på hvor og om det står noe i mot det, det smarteste hadde nok vært å tatt det opp med konaktlærer/administrasjon på skolen. Endret 7. september 2011 av hakonvl Lenke til kommentar
Burnski Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Som sagt er ikke dette et aktuelt problem for meg. Jeg bare trenger å ha et sitat fra loven om akkurat dette i en litterær sammenheng. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En lærer kan vell sei akkurat kva han vil så lenge det ikkje strider mot etikk eller læreplanen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En lærer kan vell sei akkurat kva han vil så lenge det ikkje strider mot etikk eller læreplanen. Nå strider jo unektelig politisk aktivisme overfor elever mot arbeidsetikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg