N* Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er 0 byte igjen på den disken jeg har windows på og det er nye oppdateringer klar for nedlastning. Hva skal jeg gjøre? Har renset den fullstendig for unødvendige ting. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ehm ... kjøpre større harddisk, eller en til? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Ta å last ned å kjør CCleaner, hadde samme problemet som deg for ikke mange mnd siden. Mange systemfiler, backup filer og div som lagres uten man ser det. Endret 7. september 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Nei, jeg liker ikke CCleaner. Jeg trenger cookiesene mine. Er det ikke mulig å utvide partisonen på noen måte da? For det er mer plass på disken nemlig. Vil helst ikke formatere for jeg har et stort kartotek med musikk sortert i sjangere, og den sorteringen ville gått tapt ved en formatering. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Wow. Du har fyllt opp windows-partisjonen med musikk og store filer også? Da er jo løsningen å flytte disse filene til en annen partisjon eller ny disk. [solved] Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Nei, på win-partisjonen er det bare windows. Men hvis jeg formaterer vil programmet jeg har sortert musikken i ikke klare å sortere musikken etter en formatering. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Nei, på win-partisjonen er det bare windows. Men hvis jeg formaterer vil programmet jeg har sortert musikken i ikke klare å sortere musikken etter en formatering. Da må du finne ut hvordan du kan lagre innstillingene for det programmet du bruker. Kan være alt fra brukermappen i windows ti registeret til en ini-fil i mappen der programmet er installert. Lenke til kommentar
N* Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Det er snakk om Mediamonkey, noen som har peil? Eller kan hjelpe meg finne det ut? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 For å vurdere om noe kan gjøres med partisjoneringen, se på Diskbehandling (se min signatur). Legg ut et bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Diskopprydding... Finner du under systemverktøy.. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Feks minebilder, min musikk, mine videor, nedlastinger osv, høyreklikker du: egenskaper -> plassering. Så plasserer du mappene til en annen partisjon eller HDD. Da sparer du hvertfall litt plass der. Du får også opp et vindu der du blir spurt om et eller annet ang at filene blir søkt på der osv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Nei, jeg liker ikke CCleaner. Jeg trenger cookiesene mine. Er det ikke mulig å utvide partisonen på noen måte da? For det er mer plass på disken nemlig. Vil helst ikke formatere for jeg har et stort kartotek med musikk sortert i sjangere, og den sorteringen ville gått tapt ved en formatering. Kjør ccleaner, fjern haken for "cookies" under internet explorer og evt annen nettleser du bruker. Rens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå