Gå til innhold

Hjelp! For lite plass på OS-disken!

N*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, jeg liker ikke CCleaner. Jeg trenger cookiesene mine. Er det ikke mulig å utvide partisonen på noen måte da? For det er mer plass på disken nemlig. Vil helst ikke formatere for jeg har et stort kartotek med musikk sortert i sjangere, og den sorteringen ville gått tapt ved en formatering.

Lenke til kommentar

Nei, på win-partisjonen er det bare windows. Men hvis jeg formaterer vil programmet jeg har sortert musikken i ikke klare å sortere musikken etter en formatering.

Da må du finne ut hvordan du kan lagre innstillingene for det programmet du bruker. Kan være alt fra brukermappen i windows ti registeret til en ini-fil i mappen der programmet er installert.
Lenke til kommentar

Feks minebilder, min musikk, mine videor, nedlastinger osv, høyreklikker du: egenskaper -> plassering.

Så plasserer du mappene til en annen partisjon eller HDD.

Da sparer du hvertfall litt plass der.

Du får også opp et vindu der du blir spurt om et eller annet ang at filene blir søkt på der osv.

Lenke til kommentar

Nei, jeg liker ikke CCleaner. Jeg trenger cookiesene mine. Er det ikke mulig å utvide partisonen på noen måte da? For det er mer plass på disken nemlig. Vil helst ikke formatere for jeg har et stort kartotek med musikk sortert i sjangere, og den sorteringen ville gått tapt ved en formatering.

Kjør ccleaner, fjern haken for "cookies" under internet explorer og evt annen nettleser du bruker. Rens.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...