Zerqent Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En kompis av meg sliter med å få seg altibox(lyse), han har alt klart hjemme men Lyse/Altibox har problemer med å få tak i hjemmesentraler (kan heller ikke si når de får tak i) som igjen gjør at han er uten både nett og tv. Er det mulig å kjøpe slikt utstyr selv? (tror han driter i å bruke litt penger framfor å vente evigheter på at det skal ordne seg) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Bare sentralen(elektronikken) eller hele "pakken"? Har to stykker jeg Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Går det ikke ann å kjøpe et internetmodem for fiber, også ruter? Selv ville jeg foretrekket det. Lenke til kommentar
TommyL Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hmmm...kan man kjøpe sin egen og bytte selv? Skulle gjerne byttet min til CPL7, men Altibox skal ha 2000 kroner for det... Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Hmmm...kan man kjøpe sin egen og bytte selv? Skulle gjerne byttet min til CPL7, men Altibox skal ha 2000 kroner for det... nei, denne vil ikke hente config fra altibox sine servere og vil dermed ikke fungere Lenke til kommentar
runerask Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Det har vært leveringsproblemer fra produsent fra italia, og skal visstnok ta noen måneder før ny leveranse er på vei... Må nok vente til da, tviler på at en humbug hjemmekjøpt vil bli montert av Lyse Lenke til kommentar
runerask Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har fått informasjon om at Lyse har funnet alternative produsenter og får tilsendt sentraler fra slutten av denne måneden. Muligens det tar litt tid å hente seg inn, etter det her blitt kø, men vil nok gå fortløpende :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå