Audun0505 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tenkte å skaffe meg et slikt displayport -> hdmi-adapter slik at jeg kan ha både pcskjermen og tven kobla til samtidig. Det jeg lurer på da er, først og fremst, vil det funke? Planen er å kjøre 1 på hdmi, 1 på DVI og 1 på displayport, så må jeg ha aktivt adapter? Har hatt eyefinityoppsett før, men jeg husker ikke hvilket adapter som må være aktivt. Kan jeg foreksempel ha 1x hdmi og 1x Displayport uten å måtte ha aktivt? Altså om jeg dropper skjerm 2 som går på DVI Lenke til kommentar
Sandwich Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tenkte å skaffe meg et slikt displayport -> hdmi-adapter slik at jeg kan ha både pcskjermen og tven kobla til samtidig. Det jeg lurer på da er, først og fremst, vil det funke? Planen er å kjøre 1 på hdmi, 1 på DVI og 1 på displayport, så må jeg ha aktivt adapter? Har hatt eyefinityoppsett før, men jeg husker ikke hvilket adapter som må være aktivt. Kan jeg foreksempel ha 1x hdmi og 1x Displayport uten å måtte ha aktivt? Altså om jeg dropper skjerm 2 som går på DVI hvilken graffikkort har du? så lenge graffikkortet støtter antal skjermer og oppløsning skal dette ikke være et problem (i flerskjermmodus kan oppløsning være noe begrenset). kan du ikke koble tven direkte til en annen hdmi port uten å bruke DP? Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Tenkte å skaffe meg et slikt displayport -> hdmi-adapter slik at jeg kan ha både pcskjermen og tven kobla til samtidig. Det jeg lurer på da er, først og fremst, vil det funke? Planen er å kjøre 1 på hdmi, 1 på DVI og 1 på displayport, så må jeg ha aktivt adapter? Har hatt eyefinityoppsett før, men jeg husker ikke hvilket adapter som må være aktivt. Kan jeg foreksempel ha 1x hdmi og 1x Displayport uten å måtte ha aktivt? Altså om jeg dropper skjerm 2 som går på DVI hvilken graffikkort har du? så lenge graffikkortet støtter antal skjermer og oppløsning skal dette ikke være et problem (i flerskjermmodus kan oppløsning være noe begrenset). kan du ikke koble tven direkte til en annen hdmi port uten å bruke DP? PC-skjermen min bruker HDMI-en. Har XFX 5850. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En av DVI-portene deler signal med HDMI, men det vil fungere. Om du ikke får bilde bytter du bare DVI-port, så vil det fungere. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 En av DVI-portene deler signal med HDMI, men det vil fungere. Om du ikke får bilde bytter du bare DVI-port, så vil det fungere. Aha, okay. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå