Gå til innhold

Innspill til gaming pc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mener det kabinettet er alt for dyrt og fancy. Fractal Design er best :p

Minnet du har valgt er 1.6V; Intel anbefaler 1.5V for Sandy Bridge. Det vil fungere helt fint uansett.

Veldig bra at du har valgt så bra PSU, men du trenger ikke 1000W. Kjøp heller en Corsair AX750, f.eks.

Hva skal du med en WD Caviar Black? Kjøp heller en 2TBs Green.

Nedgrader til 2500k og spar de pengene, du trenger ikke 2600k til spilling.

Trenger du så dyrt hovedkort? Er det fordi du vil ha PCIe 3.0? Isåfall vil jeg heller anbefale ASRock Z68 Extreme4 GEN3 som selges på multicom.no.

Lenke til kommentar

Sier meg enig med de over.

ut med caviar diskene og inn med en 2TB caviar green.

Ser også ikke ut som at du har valgt en kjøler? (ser bare på handlelisten)?

Hvis du skal gå for en av de litt større, pass på at de passer med dominator RAM'en... de brikkene er noe høye og kommer i konflikt med enkelte kjølere, spesiellt noen av Noctua sine populære modeller.

PSU: enig med vhaarr, AX750 er krem.

Kabinettt er opp til deg og hva du liker av utseende.

2500k fremofor 2600k og legg differansen i ett raskere skjermkort? kanskje du klarer å presse deg til 6970?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

CPU kjøler har jeg bestilt allerede fra Dustin, fordi komplett hadde ikke den jeg ville ha, pluss at den var nesten 200kr billigere på Dustin :new_woot: PC-en skal bruke til ganske harde spill pluss litt redigering og den slags :roll:

Derfor jeg har valgt ganske "kraftige" komponenter, slik at jeg kan ha den i god stund.

Ser for meg dele bytting om 2-3 år :cool:

Jeg likte kabinettet veldig godt, med fargene og USB3.0++ Også er det stort slik at jeg kan ha E-ATX hvis jeg bestemmer meg for det i fremtiden. Tenkte at jeg skulle ha Caviar Black-en til spill og sånt mens Green er for fillagring :yes:

MEN, er alle delene kompatible med hverandre? Fikk bare svar på RAM-en :tease:

Hadde egentlig tenkt på 6970, men komplett har omtrent ingen på lager akkurat nå, og vil gjerne at pcen så fort som mulig etter konfirmasjonen min(Skal bruke konfirmasjonspengene mine på den :-D) :-P

Også, hvor stor forbedring hadde det vært med 2 6950 i CrossFire?

Endret av stepking2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...