tobyone Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Trenger et headset eller ørepropper som henger bra fast under trening og slikt. Noen tips? Har et budsjett på ca 500kr;D Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Selv har jeg dårlig erfaring med propper til trening. Til de fleste aktiviteter er det helt kurant, men hvis det skal jogges må de sitte eksepsjonelt bra. Jeg bruker v-JAYS til formålet og er godt fornøyd med det, men mer deg at jeg har lite erfaring med tilsvarende klokker, så jeg kan ikke si noe om forholdsmessig kvalitet. Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ser at mange bruker Koss portapro classic der hvor jeg trener - disse kosta 189,- på Coop OBS i forrige uke, dersom du er medlem. Med andre ord kunne du ha kjøpt 2 stk, en som du kan svette litt i og en som du kan benytte til vanlig. Til 189,- så er dette kjempevaluta for pengene!! Vet ikke om de fremdeles har tilbudet. Lenke til kommentar
AwZuum Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Trenger et headset eller ørepropper som henger bra fast under trening og slikt. Noen tips? Har et budsjett på ca 500kr;D Jeg vil anbefale "koss porta pro" hvis du vil ha et lite lett headset som duger til trening! Ganske god lyd, men det er en del forstyrrelser hvis det er bråk rundt deg. Musikken som høres også godt av folk rundt deg, men hvis dette er kun til trening, burde det gå greit! Lett å pakke sammen å bare putte i lommen, i tilleg til god kvalitet. headsetet koster ca. 400 kr, så du får mye musikk for pengene! Håper dette var til hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå