Smellyglove Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg skal koble opp viftene i hovedkortet mitt. Alle viftene er 3-pin, men mange av kontaktene i hovedkortet er 4-pin Får jeg bare ikke brukt de kontaktene? Navngivingen blir helt på trynet nå.. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei Kanskje denne kan hjelpe: http://www.allpinouts.org/index.php/Motherboard_(CPU)_4_Pin_Fan Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 3 pin passer i 4 pin sokkel... Så svaret er... Plugg i vei! Lenke til kommentar
bhines Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg skal koble opp viftene i hovedkortet mitt. Alle viftene er 3-pin, men mange av kontaktene i hovedkortet er 4-pin Får jeg bare ikke brukt de kontaktene? Navngivingen blir helt på trynet nå.. tror ikke det skal være noe problem, har bare 3 pin kontakter på mine vifter(samme hk) Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Pin 4 er vel bare for kraftigere vifter som drar med Ampere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå