Gå til innhold

Lader til bærbar - ebay - ekte?


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vanskelig å vite sikkert med en vare og selger fra Kina. Han har jo gjennomgående og over tid positive tilbakemeldinger. Hvis du ser på det ser det jo greit ut. Spør han på mail. Når du betaler med PayPal har du også mulighet til å få hevet kjøpet der hvis det er noe uoriginalt.

Lenke til kommentar

Kinesere kopierer alt. ALT. Dvs materialvalg, design, funksjonalitet, klistremerker, logo, sertifiseringer og mere til. Dette er noe de kan.

 

Fungerer den? Helt sikkert.

Er den ekte? Tvilsomt.

 

Dersom det er viktig at den er ekte kjøper du en i fra Norge. Dersom det ikke er viktig så fungerer den sannsynligvis til bruken din :)

Lenke til kommentar

Et lite tips er at du ofte kan bruke en hvilken som helst lader så lenge den er i stand til å levere rett volt og minst like mye amps som den gamle laderen. Jeg har diverse toshiba/asus/Fujitsu ladere som jeg bruker om hverandre på bærbare (Acer/Asus/Toshiba/Fuj-Siemens).

Kun dersom pluggen ikke passer at du må ha original strømadapter; som enkelte Lenovo og Dell maskiner. Dessverre aner jeg ikke om HP bruker u-standard strømplugger.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok brukt en lader fra en annen maskin som passer og har samme volt som den du skulle bruke - har den høyere ampere gjør det derimot ingenting.

 

Har selv kjøpt en fake lader fra ebay fra en selger som har gode karakterer, husk at det er ikke alle kjøpere som faktisk klarer å se forskjell på en orginal eller en uorginal lader og derfor har gode karakterer.

 

Tråd om min china lader

Som du ser er det tilogmed stavefeil på etiketten og den er elendig tilpasset.

 

Fake Dell lader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...