Dipol Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Når han scorer kan det vel ikke være en dårlig avgjørelse å la han ta straffen? Endret 11. september 2012 av Dipol Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Syns det er idiotisk at Jarstein får skylda for målet mot. Midtbaneankeret tabber seg ut, før en forsvarer kløner det til og lager frispark. I tillegg er han etter ballen før forsvareren sender ballen i eget mål. I hvilken verden er det en keepertabbe? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Sjøldiggingen er i gang. Ufortjent straffe som sikrer seier mot det tredje beste laget i gruppa. Fortsatt ganske dårlig fotball. Tror Sveits skal klare å slå dette laget lett og bortekampene mot Kypros og Slovenia er ikke lett akkurat. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Helt hinsides at Riise får ta straffen. Vi er utrolig heldige at den går inn. Jeg ser absolutt ingen grunner til at Riise skulle ta den. Nå følger jeg lite med på fotball, så jeg må bare spørre; hvorfor var det en dårlig avgjørelse å la Riise ta straffen? Han er ingen spesielt god straffeskytter, men enda viktigere, han var åpenbart svært oppildnet gjennom hele kampen. Har sjeldent følt meg så sikker på at noen skulle blåse en straffe utenfor målet. Han har ikke hatt en rolig oppladning, har sikkert utrolig mye i hodet idet han skal ta straffen og Riise er ikke akkurat den som plasserer skuddene sine. Straffen er skikkelig dårlig tatt. De to poengene kan komme til å bety veldig mye også skal det avgjøres såpass ukontrollert, han moser det han kan og håper det beste. Den gikk inn fordi den var såpass hard. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Er vel ikke god han Deli i VG nå kan jeg tenke meg Josva King er iallfall en coming mann på landslaget. Nå kan de senke akslene litt i en måned, men det er masse å jobbe med om dette her skal holde til kvalik. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Syns det er idiotisk at Jarstein får skylda for målet mot. Midtbaneankeret tabber seg ut, før en forsvarer kløner det til og lager frispark. I tillegg er han etter ballen før forsvareren sender ballen i eget mål. I hvilken verden er det en keepertabbe? Hundre prosent enig. Man kan laste Jarstein for en relativt dårlig retur men tabbe er det ikke, og hvor i huleste er forsvaret når 3 Slovenia-spillere er på returen som hauker mens samtlige bortsett fra Wæhler står og ser på? Strålende kamp og tilsvar fra Riise. Imponert over Henriksen og Elyanoussi, men gleder meg mest over soon-to-be-Molde-spilleren King. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Søderlund sier "han la seg ned" til Dagbladet. Er ikke det farlig å si noe sånt etterpå, kan ikke forbundet komme og anullere straffemålet da? Iallefall er det dumt å si noe sånt i etterkant. Spilte han da, må han jo bare stå for det. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Henry innrømte jo å ha brukt hånda, men det sendte ikke Irland til VM. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Han sier nå at han ble sparket, så da er det ikke så galt. Men hadde nok vært klokere å ikke vært så ærlig om den saken. Syntes det er litt synd at vi allerede har "erklært" Sveits som gruppevinner, selv om det nok er mest sannsynlig. Kan aldri se for meg at vi blir noe annet enn dårligste toer med den målforskjellen vi pleier å ha... Lenke til kommentar
hightow Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Tror bare det er TV2 som mener det var keepertappe av Jarstein - de lever av folk i ubalanse. Han ville ha avverget hele situasjonen hadde ikke Wæhler kommet flygende inn. Det burde han ha påpekt i intervjusonen etterpå - i en mer ydmyk tone - han var uheldig på returen han gav, og Wæhler var uheldig med sin inngripen. Lurer egentlig litt på hva som foregår i støtteapparatet når han kan reagere sånn. Har de ikke folk som forbereder de på hva som venter utenfor garderoben? Burde de ikke hatt tilstrekkelig medietrening nå til å takle kritiske spørsmål? Og ikke minst Jarstein? Han er keeper, og får da naturlig nok mer kritiske spørsmål enn en utespiller. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Finnes det video med intervjuet med Jarstein? link? Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Syns det er idiotisk at Jarstein får skylda for målet mot. Hundre prosent enig. Man kan laste Jarstein for en relativt dårlig retur men tabbe er det ikke, og hvor i huleste er forsvaret når 3 Slovenia-spillere er på returen som hauker mens samtlige bortsett fra Wæhler står og ser på? Strålende kamp og tilsvar fra Riise. Imponert over Henriksen og Elyanoussi, men gleder meg mest over soon-to-be-Molde-spilleren King. Tror bare det er TV2 som mener det var keepertappe av Jarstein - de lever av folk i ubalanse. Han ville ha avverget hele situasjonen hadde ikke Wæhler kommet flygende inn. Det burde han ha påpekt i intervjusonen etterpå - i en mer ydmyk tone - han var uheldig på returen han gav, og Wæhler var uheldig med sin inngripen. Lurer egentlig litt på hva som foregår i støtteapparatet når han kan reagere sånn. Har de ikke folk som forbereder de på hva som venter utenfor garderoben? Burde de ikke hatt tilstrekkelig medietrening nå til å takle kritiske spørsmål? Og ikke minst Jarstein? Han er keeper, og får da naturlig nok mer kritiske spørsmål enn en utespiller. Men det aller verste er at Tv2 kaller redningen på frisparket til Riise for en god redning!? Der har i tillegg keeper klar sikt og ballen går nesten rett på. den eneste forskjellen er at den slovenske spilleren er først på ballen i eget forsvar og dermed er det godt keeperspill... Tittelen ekspertkommentator er dessverre ikke beskyttet for da hadde vi sluppet å sett Tv2-folk uten fotballforståelse uttale seg så dumt som de gjør... :nei2: Lenke til kommentar
Everket Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 (endret) Det er ingen stor tabbe kanskje, men det er langt ifra godt nok av Jarstein. Et såpass dårlig plassert skudd, skal man ikke slå rett ut i feltet. Om han har sikt eller ei spiller liten rolle, og det må han ta på sin egen kappe. Klart det blir blåst opp litt ekstra siden vi har hatt elendige keeperprestasjoner de siste kampene. For meg er det helt klart en tabbe, og ikke godt nok. Men jeg har stor forståelse for utbruddet til Jarstein, jeg fatter ikke hvordan spillerne klarer å holde hodet kaldt med en så patetisk media. Å gud jeg hater media og slike dumme spørsmål, det går rett og slett på trakasering til tider. Forkastelig, og det får ALDRI konsekvenser. J Endret 12. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Søderlund må inn på teppet til Drillo . Dumme tulling altså, si noe sånt. Nå får han skjerpe seg og rette på det så godt som mulig. Han må si at det han mente, det var at han faktisk mistet balansen, men gjorde kanskje ikke sitt aller ytterste for å holde seg på bena. Da vil det bli akseptert. Bare en tosk sier at "jeg la meg ned". Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Troppen mot Sveits 12/10 og Kypros 16/10 Keepere: Rune Almenning Jarstein - Viking Espen Bugge Pettersen - Molde André Hansen - Odd Grenland Utespillere: Mohammed Abdellaoue - Hannover Daniel Braaten - Toulouse Magnus Wolff Eikrem - Molde Tarik Elyounoussi - Rosenborg Vegard Forren - Molde Brede Hangeland - Fulham Henning Hauger - Lillestrøm Markus Henriksen - AZ Alkmaar Tom Høgli - Brugge Ruben Yttergård Jenssen - Tromsø Joshua King - Manchester United Håvard Nordtveit - Borussia Mönchengladbach Jonathan Parr - Crystal Palace Bjørn Helge Riise - Lillestrøm John Arne Riise - Fulham Espen Ruud - Odense Alexander Søderlund - Haugesund Kjetil Wæhler - IFK Göteborg Der er uenighet om uttaket. Drillo forsvarer å holde Gamst ute som har spilt seg opp i Blackburn igjen, og sier Liban Abdi (som spiller fast og bra i Portugal topp serie) ikke er bra nok pr i dag. Men B H Riise og Henning Haueger bra nok, det reagerer mange på. Har egentlig denne Moa gjort noe særlig på landslaget..? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 BH Riise og Whæler? Bah... Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Det er vel på tide å få Berisha og Abdi(om han vil spele for Norge) inn i troppen. Ein anna spelar som eg hadde likt å sett på det norske landslaget er Thomas Drage. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Drillo er en trist fyr. Kommer neppe til VM visst han ikke bruker flere talenter. At fyren ikke tar seg tid til å se Berisha i Østerrike er bare latterlig Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Hvorfor Wæhler? Fyren er jo ikke særlig flink. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg gir opp når jeg ser at BH Riise gang etter gang blir tatt med på landslaget... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå