ReaveЯ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har vel ikke spilt fast på Club Brugge. Sikkert derfor. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Straffe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Aiaiai dramatikk. Jeg ville ikke tatt den straffen for å si det slik. Hater venstrebente skyttere. JAAAAA! HAHAHA RIIIISE! En annen ting jeg skulle si før slutt var at forskjellen på lagene på mange måter var keeperen. Heldigvis flakser vi noe ganske vanvittig, og litt typisk nok avgjør Riise etter en turbulent periode. Magisk ! Endret 11. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 HAHAHAHAHAHHAA, RIISE!!! Tidenes billigste straffe, men JAAAAA!!!! Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Billig og dårleg straffe, men 3 poeng er flott det! Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Straffen var grei den. Rutinert av Søderlund. Riise! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Var den billig? Synes den var soleklar, men sitter med en dårlig stream. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Billig straffe ja.. Det er kjekt å vinne, men vi er forsatt elendig. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Turde ikke se straffen. Hurra Lenke til kommentar
nicho_meg Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Turde ikke se straffen. Hurra Det gjorde ikke mammaen til Riise heller Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Forferdelig avgjørelse å la Riise ta straffesparket. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 3x Riise på Ullevaal i dag, det var 2 for mye 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ping Pong FLAX! Men deilig med tre poeng, og når Kypros slår Island ligger vi greit an. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Helt hinsides at Riise får ta straffen. Vi er utrolig heldige at den går inn. Jeg ser absolutt ingen grunner til at Riise skulle ta den. 1 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Helt hinsides at Riise får ta straffen. Vi er utrolig heldige at den går inn. Jeg ser absolutt ingen grunner til at Riise skulle ta den. Nå følger jeg lite med på fotball, så jeg må bare spørre; hvorfor var det en dårlig avgjørelse å la Riise ta straffen? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ser Riise hylles som en helt på VG. Det var jo tidenes billigste straffe. Og Riise var så heldig å få ta den uten å ha imponert noe særlig i denne kampen. Nå vokser vel egoet hans enda mer... Flott at Norge vinner, men jeg synes det dessverre ikke var fortjent på denne måten. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det var bare såvidt, keeper var etter den. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Riise er ingen naturlig straffeskytter, derfor var det feil å la ham ta. Men vi vant! Det er det viktigste. Endret 11. september 2012 av Latias Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Helt hinsides at Riise får ta straffen. Vi er utrolig heldige at den går inn. Jeg ser absolutt ingen grunner til at Riise skulle ta den. Nå følger jeg lite med på fotball, så jeg må bare spørre; hvorfor var det en dårlig avgjørelse å la Riise ta straffen? Han er ingen spesielt god straffeskytter, men enda viktigere, han var åpenbart svært oppildnet gjennom hele kampen. Har sjeldent følt meg så sikker på at noen skulle blåse en straffe utenfor målet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå