Delvis Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ser nå at det er kanalen MAX som sender kampen ( sendingen starter kl 20.00) Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Mener jeg så en link til islandsk nett tv, alà Nrk hvor den kan sees gratis... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Der er laget kamptråd her Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Så, hvor går EM i 2016? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Frankrike. Med tapet for bunnlaget Island er nok Norges sjanser til å nå VM minimale. Jeg vil si 10%. Skal man vinne gruppa og få direkteplassen må nok vinne 7-8 av de 9 kampene som står igjen. 1 Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Kjipt å se hvor usikkert forsvaret til Norge er, tåpelige tilbakespill til keeper og kommunikasjonen mellom keeper og forsvar virker fraværene til tider. Heldigvis er det 9 kamper igjen, men frykter det kan bli få poeng utover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Somregel så starter Norge kjempebra og ligger meget godt an før de (ofte ved kalaskeeperfeil) fucker det opp for seg selv. Mulig ved å starte ræva og avslutte bra så ender vi med vm-billett. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Nå skal vi ikke undervurere Island for mye heller. Men vårt problem er at forsvaret ikke er den styrken det var før i tiden. Det var forsvaret med gode stoppere i verdensklasse og gode keepere vi kunne stole på. Der tror jeg vi har et problem. Det er alt for lett å slippe gjennom og score på oss. 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 (endret) http://www.vg.no/spo...?artid=10068589 Endelig sier Moa noe om spillestilen.. putte en liten fyr alene på topp fungerer bare ikke. Moa + King på topp hadde vært fint. Nei, vi får satse på EM kvalikken, helst med ny trener og uten riise brødrene. Endret 10. september 2012 av Lunalotic Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Da var vi i gang. Håper for guds skyld Braaten kan ha en "på" dag, da er mye gjort. Han har et vanvittig top nivå, som vises sjelden. Hvor god har Henriksen egentlig vært i år? Jeg følger ikke rbk så nøye, men sitter med følelsen av at han kom som en komet, for deretter stå litt stille? Ser ut som vi er "heldig" med dommeren igjen, for en ubrukelig avgjørelse å gi gult kort der. Endret 11. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 hahahaha der kom den !!! fy faen ! 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ny keepertabbe, jeg forstår ingenting. Greit folk gjør tabber, men det begynner å bli direkte komisk, og kanskje en rekord i tabber? Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Hvorfor er ikke det et selvmål? Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Prekk, prekk, prekk... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jarstein er en ELENDIG keeper! Nå bør Drillo og Jarstein gi seg! Fytte grisen! Da var vi i gang. Håper for guds skyld Braaten kan ha en "på" dag, da er mye gjort. Han har et vanvittig top nivå, som vises sjelden. Hvor god har Henriksen egentlig vært i år? Jeg følger ikke rbk så nøye, men sitter med følelsen av at han kom som en komet, for deretter stå litt stille? Ser ut som vi er "heldig" med dommeren igjen, for en ubrukelig avgjørelse å gi gult kort der. Henriksen har vært elendig på landslaget i år! Braaten er binær, enten helt på eller helt av. Stort sett helt av i det siste! Lenke til kommentar
trra Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jada, er ikke så vanskelig å forstå hvorfor Jarstein aldri har kommet seg ut av Tippeligaen. Desverre er ikke resten av laget ikke noe bedre om dagen. Forsvaret som unødvendig forårsaker frisparket. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg forstår meg ikke helt på laguttaket til Drillo heller.. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Det er noe rart over det hele, Moa klarer aldri å vise sine poacher egenskaper. Joda det var en vanskelig situasjon, men på klubblaget er det en typisk situasjon moa er i stand til å score på. Stort sett alle er bare helt på bærtur på landslaget, og jeg kan ikke fatte hvorfor. Usikker hvor mye vi kan skylde på drillo, og eventuelt spillestil. Viss vi bare kan få en tidlig scoring så tror jeg dette går veien og ting vil snu. Selv tror jeg vi går målløs av banen nok en gang. Også er vi faen meg ikke først på returen!"#¤%& Endret 11. september 2012 av Everket Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Heia Norge! ..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå