Delvis Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Et par uker til kvalikasjonen starter. Ute mot Island fredag 7 sept. Noen som vet hvem kanal som skal sende utekampane? Det var forresten nesten likt kvalikan for EM begynte også: ute mot Island 3 sept 2010. Da gikk den på canal pluss tror jeg dengang. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. august 2012 Forfatter Del Skrevet 22. august 2012 (endret) TV2 viser den, og NRK viser hjemme mot Slovenia. Nyttig lenke: http://fotballen.eu/tv.html Endret 22. august 2012 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 TV2 viser den, og NRK viser hjemme mot Slovenia. Nyttig lenke: http://fotballen.eu/tv.html Det var bra. Flott side forresten, mange takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Jeg hiver meg på trenden, like greit å ha denne tråden for hånden, før det drar seg helt til - heia FFK og Nårje Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Dridlo har vraket Gamst, Huseklepp og Grindhaug Her er troppen: André Hansen - Odd Grenland Rune Almenning Jarstein - Viking Espen Bugge Pettersen - Molde Mohammed Abdellaoue - Hannover Daniel Braaten - Toulouse Vadim Demidov - Eintracht Frankfurt Magnus Wolff Eikrem - Molde Tarik Elyounoussi - Rosenborg Brede Hangeland - Fulham Markus Henriksen - Rosenborg Tom Høgli - Brugge Ruben Yttergård Jenssen - Tromsø Håvard Nordtveit - Borussia Mönchengladbach Bjørn Helge Riise - Lillestrøm John Arne Riise - Fulham Jonathan Parr - Crystal Palace Espen Ruud - Odense Alexander Toft Søderlund - Haugesund Alexander Tettey - Norwich Kjetil Wæhler - IFK Gøteborg Bortekampen mot Island spilles fredag 7. september, mens hjemmekampen mot Slovenia spilles tirsdag 11. september. En del klager på at B H Riise ble tatt ut. Er det noen andre som burde vært der? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Første tropp, og hvem jeg evt. ville byttet ut Keepere: André Hansen - Odd Grenland Rune Almenning Jarstein - Viking Espen Bugge Pettersen - Molde Utespillere: Mohammed Abdellaoue - Hannover Daniel Braaten - Toulouse <--> Jo Inge Berget - Molde Vadim Demidov - Eintracht Frankfurt Magnus Wolff Eikrem - Molde Tarik Elyounoussi - Rosenborg Brede Hangeland - Fulham Markus Henriksen - Rosenborg Tom Høgli - Brugge Ruben Yttergård Jenssen - Tromsø Håvard Nordtveit - Borussia Mönchengladbach Bjørn Helge Riise - Lillestrøm <--> Valon Berisha - RB Salzburg John Arne Riise - Fulham Jonathan Parr - Crystal Palace Espen Ruud - Odense Alexander Toft Søderlund - Haugesund Alexander Tettey - Norwich Kjetil Wæhler - IFK Gøteborg <--> Thomas Rogne - Celtic Folk jeg håper kommer inn på landslaget innen 2014: Veton Berisha - Viking Joshua King - Man Utd Sten Grytebust - AaFk Joakim Våge Nilsen - Haugesund Mats Dæhli - Man Utd Håvard Nielsen - RB Salzburg Thomas Drage -Tromsø Mohammed Keita - Godset Lenke til kommentar
trra Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Føler jeg er litt pessimist før kvaliken, usikkerhet\ustabilt rundt keeper og på topp er det tynt med målscorer. Uansett deilig med landslagkamper som teller igjen, håper på minst 4 poeng, U mot Island og seier mot Slovenia hadde vært ideelt(seier mot begge best seff) da Slovenia sikkert blir en utfordrer til 1-2plass. Endret 27. august 2012 av trra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Tettey til England og rett inn på landslaget. Hva faen? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Tettey til England og rett inn på landslaget. Hva faen? Det har vel med at han ikke har spilt seg ut av landslaget og får derfor sjansen igjen. Merker en del interessante navn Fpu nevner. Hvordan gjør han Shjelbeid det i tyskland forresten? Var jo et stort midtbanetalent da han var på rosenborg. Drillo kan visst ta ut et par spillere til. Dagladet: Drillo om Joshua King Endret 27. august 2012 av Delvis Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 (endret) Interessant at dagbladet skriver hvordan gamsten spilte seg ut av laget. Kan de skrive hvordan i all verden Bjørn Helge Riise spilte seg inn? Endret 27. august 2012 av Stephenjazz Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Han begynte å spille kamper igjen, så enkelt er det. Riise, både JA og BH har klippekort, men kun den ene av de har gjort seg fortjent til det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hørte Drillo svarte på det spørsmålet. Han hadde fulgt BHR tett, og var klar på at han var på vei oppover og i bedre form. Vet ikke jeg altså, har ikke sett Riise spille. Nå er jeg av den oppfatning at Drillo vet hva han driver med og gjør nøye vurderinger. Tviler på at Riisene er med pga av navn og rykte. Drillo tenker ikke sånn mener jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hva skal man si om dette her da: "Spiller fast i Portugal - ikke sett av Drillo" Har ikke landslagsledelsen apparat nok til å følge opp alle ute og være obs på slikt? Slik at VG må fortelle dem det..? Det virker da soleklart at den spilleren burde vurderes foran Riise. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 TV2 viser den, og NRK viser hjemme mot Slovenia. Nyttig lenke: http://fotballen.eu/tv.html Det er visst ikke bestemt det ser det ut til: Du kan gå glipp av Island - Norge på TV Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2012 Del Skrevet 1. september 2012 Dagens kamp av Hangeland(og Riise) gjør meg ikke trygg på seier mot Island. Og vi bør strengt tatt ha 6poeng de kommende to kampene. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 TV2 viser den, og NRK viser hjemme mot Slovenia. Nyttig lenke: http://fotballen.eu/tv.html Det er visst ikke bestemt det ser det ut til: Du kan gå glipp av Island - Norge på TV Så nå skal vi sitte å plages med jalla stream på landskamper også. Bah. Men selfølgelig, kan jo ikke forlange at kanalene kjøper kamper som er priset alt for høyt. Er vel heller rettighetsselskapet som burde innse folk ikke vil uhemmet kaste penger etter Drillos for tiden. Dagens kamp av Hangeland(og Riise) gjør meg ikke trygg på seier mot Island. Og vi bør strengt tatt ha 6poeng de kommende to kampene. Tror vi skal si oss meget førnøyd med 4. 6 blir luksus og vil antageligvis medføre en god porsjon flaks. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Josva King er kommet inn i troppen. Er det altså ikke bestemt enda hvem kanal som skal sende kampen..? Det er jo skandale. Lenke til kommentar
Stephenjazz Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Like greit at den ikke blir vist på tv, så slipper vi å se på pinligheten Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 TV Norge har kjøpt alle bortekampene. Flott 1 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Blir nok ikke festfotball i noen av de kampene, men syntes vi skal gå for 6 poeng, selv om 1 er like sannsynlig. Noen som har erfaringer med TV Norges NettTV? Kun 39,- uka, og har ikke tv, kun htpc. Synd den ikke går på TV2(Sumo). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå