Tor Ivan Karlsen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Alt annet enn en kosebamse Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vi begynner å bli "bortskjemt" med disse flotte Isbjørn bildene dine nå Her er nok et eksempel på dette Flott possisjon i et godt komponert bilde Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er et flot billede af bjørnen. Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Et flott bilde,fin komp. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 En flott positur som isbjørnen har inntatt og bildet virker skarpt, men lider av blåstikk samt lite dynamikk i toneomfang og kontraster. Ville også kuttet noe i toppen for en bedre harmoni i komposisjonen. Alt dette anser jeg som elementært og som gjør at terningen min havnet på 3. Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Fantastisk flott motiv med isbjørnen i den posituren. Skarpt. Du har et blåstikk i bildet ditt som også gjør isbjørnen blå. Savner ikke kontrast, og ville heller ikke forandret utsnittet, men vill prøvd å bli kvitt blåstikket på bjørnen, eller generelt gjøre hele bildet litt lysere. Men det er min mening. Lenke til kommentar
Tor Ivan Karlsen Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Hei Takk for kommentarer. Ja, uten tvil alt for mye blåstikk her. Fremkallingen gikk nok litt fort. Jeg ser også at isbjørnens plassering nok hadde blitt bedre dersom jeg hadde beskåret på toppen av bildet. Er det noen som vet om der er mulig å legge ut en versjon 2 av bildet? Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei Takk for kommentarer. Ja, uten tvil alt for mye blåstikk her. Fremkallingen gikk nok litt fort. Jeg ser også at isbjørnens plassering nok hadde blitt bedre dersom jeg hadde beskåret på toppen av bildet. Er det noen som vet om der er mulig å legge ut en versjon 2 av bildet? Angående å legge ut versjon 2 så er det sikkert andre som vet dette bedre enn meg, men du kan jo vente til en gang i morgen. Det går også an å slette gjeldende bilde og legge ut nytt med det samme, men kanskje er det litt respektløst overfor de som har kommentert dette bildet. Lenke til kommentar
Spitax Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Ja, den isbjørnen ser helt psyko ut i blikket. Et litt annerledes bilde enn vanlige isbjørnbilder. Lenke til kommentar
Lars Mathisen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Flott isbjørnmotiv! Synes bjørnen har en relativt barsk positur. Nei, noen kosebamse er det ikke Litt blåstikk er nevnt, men det plager ikke meg. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Suverent flott dette! Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Godt komponert Isbjørn foto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg