simalarion Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Har trålet nettet nå for å finne Klassene i Wip3Out HD men finner ikke konkret info et enenste sted selv ikke i Walkthrough jeg har funnet. Står mye om de gamle klassene jeg har hørt fra før på nett som - Rapier - Phantom etc men jeg får bare opp Elite .. Om jeg husker rett er ikke klassene nevnt slik i det hele tatt i min spillmeny, men: Novice Standard Elite Altså ikke noe Rapier eller Phantom klasse. Det jeg prøver å finne ut er om det er en klasse til som heter Phantom Elite eller er det samme klasse som Phantom Elite?. Endret 7. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Sikker på at det ikke vanskligshetgrad? eller så kan det være spillmodus på den bilen, eller customized diffuclty Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 ..det heter WipEout HD. Får være grenser til hvor hipt Wipeout er, da.. E'en holder i mengder. Det er fire fartsklasser.. Venom, Flash, Rapier og Phantom. AIen har tre nivåer.. Novice, Skilled, Elite (eller ..lett, normal og dødsvanskelig, eller noe sånt på norsk). Så det er kombinasjoner av AI og fartsnivå. Troféet er.. race-boksen i Phantom fart, på "Skikkelig leit" AI nivå, med andre ord. P.s., hvis du tror speakeren har hengt seg opp i en loop av "MISSILE, MISSILE, PLASMA, MINE, MINE ROCKET MISSILE ROCKET MINE MINE ROCKET MINE", så er det ikke noe galt med spillet. Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 http://thewipeouthd.wikia.com/wiki/Speed_Classes Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) ..det heter WipEout HD. Får være grenser til hvor hipt Wipeout er, da.. E'en holder i mengder. Det er fire fartsklasser.. Venom, Flash, Rapier og Phantom. AIen har tre nivåer.. Novice, Skilled, Elite (eller ..lett, normal og dødsvanskelig, eller noe sånt på norsk). Så det er kombinasjoner av AI og fartsnivå. Troféet er.. race-boksen i Phantom fart, på "Skikkelig leit" AI nivå, med andre ord. P.s., hvis du tror speakeren har hengt seg opp i en loop av "MISSILE, MISSILE, PLASMA, MINE, MINE ROCKET MISSILE ROCKET MINE MINE ROCKET MINE", så er det ikke noe galt med spillet. Mente å huske at de skrev det slik, men ser nå at det bare ligner litt på et 3 tall. Ja, ser nå at jeg har blandet skill og fart. Har ikke sett det står farts klassen i inne bland løype infoen før nå (altså Phantom). Spiller Elite-Phantom på Meltdown, ble veldig usikker når jeg troddet det var en fartsgren til da mange online snakker om PhantomElite (i et ord) klassen, men det forstår jeg nå er Phantom fart med Elite førere i de andre skipene. Med andre ord spiller jeg på høyeste vansklighets grad. Godt å høre for jeg sliter nok nå ). Takk for alle svar. Edit: Sitter nå å sliter med Dropzone faktisk, Sol 2 på Elite skill, 3 runder raskest mulig. Bruker Pirhana og er ikke borti autovernet en eneste gang men får bare sølv på det beste. Det går for sakte på Dropzone til å ta noen barrel rolls (prøvd å staile for å få luft men kommer ikke opp noen sted). Så hvor i alle verden skal jeg hente hele 2 sek?, havnet på samme tidspunkt nå i 2 timer hehe (har ikke truffet samtlige booster på 3 runder, men tviler på at jeg henter hele 2 sek på ca de 2-3 jeg pleier å bomme på). Endret 7. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Vel, så akkurat at "Too 5ast 5oo 5urious 5" kom ut. Makan. ..men det er på Venom, ikke sant? Fin bane å finne ut hvor mye en faktisk kan spare på riktig sporvalg. Få med boost til å begynne med. Viktig å treffe ca. alle speed-padene på Venom. Første svingen, rundt fra utsiden, forsiktig på luft-bremsen, eller eventuelt sideskift (double-tap på r2) for å nå paden. Over toppen. Bakken, brems inn når du kommer i midten av svingen fra ute til venstre, slik at du kommer opp uten å skrape skipet, og treffer speed-paden i midten av banen. Kan være et triks å ha pitch på bevegelseskontrollen så du kan løfte litt på nesa her. Om du finner ut hvordan svingene blir påvirket av det kan du plutselig plukke ned et sekund bestetidene. Lange svingen ut på høyre kan du ta på forskjellige måter, men den kjappeste er å bruke luft-bremsen tidlig, kutt svingen, og så speed-skift for å rette opp ned bakken (men det er ikke nødvendig å spise tideler der, egentlig. Går helt fint å bremse hardere, og så slippe opp bremsen så du sklir på plass mot venstre. Sjikanen, kom inn fra venstre uten å bruke luftbremsen, fortsett svingen tilbake mot venstre uten å bremse. Kom inn på den siste svingen langt ute til venstre. Brems inn tidlig, og redd svingen med sideskift.. Boost på langsiden. Kortversjon: brems hardt inn i de harde svingene og bruk sideskift. ...den beste banen, uten tvil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå