Bytex Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Regner med alle som spiller WoW i verden har gjort det samme for evigheter siden Og vi har enda ikke hørt et pip. Man fyller ikke ut noe som helst info, så de plukker bare helt tilfeldig tror jeg. Eller ut fra hvilke maskinspecs de har tenkt å teste på. Lenke til kommentar
Capon386 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jada, er en stund siden jeg gjorde dette ja. =) Var nettopp inne på siden for å se om informasjonen om maskinen min stemmer, og det gjorde den nesten. Videominne er visst ikke så lett å lese, jeg har ikke 7,42 GB videominne såvidt jeg vet. Fikk meg en liten latter =) Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har ikke gjort noe som helst for å prøve beta, men fikk idag mail fra: [email protected] Er denne legit? Siden mailen ikke inneholder noe kritisk info copy/paster jeg her: Greetings from Blizzard Entertainment! We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website. We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process. To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to verify your account and information via email. * Name: * Battle.account name: * Password: * Country: * E-mail Address: Thanks and see you all in the Burning Hells! Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Det er svindel. Ingen spillutgivere vil noen gang be deg sende inn passordet ditt. 1 Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg har ikke gjort noe som helst for å prøve beta, men fikk idag mail fra: [email protected] Er denne legit? Siden mailen ikke inneholder noe kritisk info copy/paster jeg her: Greetings from Blizzard Entertainment! We’re gearing up for the forthcoming launch of Diablo III and would like to extend you an invitation to participate in the beta test. If you are interested in participating, you need to have a Battle.net account, which you can create on our Battle.net website. We will flag you for access to the Diablo III beta test when we begin admitting press. You do not need to go through the opt-in process. To secure your place among the first of Sanctuary’s heroes,Please use the following template below to verify your account and information via email. * Name: * Battle.account name: * Password: * Country: * E-mail Address: Thanks and see you all in the Burning Hells! Nei Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Det er svindel. Ingen spillutgivere vil noen gang be deg sende inn passordet ditt. Nei Jeg så passord forespørrselen like etter jeg hadde lagt det ut, skjønnte det da. Men da lurer jeg på hvor/hvorfor jeg får mail fra den adressen Pell dere vekk forbaska spam! Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Snart kan du få prøve storspilletDette er vel utrolig missvisende i denne artikkelen? Få en mulighet, 1 på 1000 eller noe sånt burde stemme bedre. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Det er derfor det står kan Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Forbanna drit at jeg har koblet alle hardcopy spill jeg har til battle.net kontoen min som har blitt hacket til 1000 pga en fortid med WoW -.- Noen som vet om det går ann å få hevet dem over til min nye konto? Gidder ikke å kjøpe et spill bare for å kunne signe opp til beta... Lenke til kommentar
LMH Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Men "kan" kan vel like så godt referere til noko som med sikkerhet kjem til å skje? Viss overskrifta var "Slik får du Diablo 3-demoen i posten om 3 dagar", så kunne det framleis stått "Snart kan du få prøve storspillet" under. Ahh.. det føles godt å bruke litt tid til overs frå jobb til å kverulere litt! Forbanna drit at jeg har koblet alle hardcopy spill jeg har til battle.net kontoen min som har blitt hacket til 1000 pga en fortid med WoW -.- Noen som vet om det går ann å få hevet dem over til min nye konto? Gidder ikke å kjøpe et spill bare for å kunne signe opp til beta... Ta kontakt med Blizzard og forklar saken for dei. Brukar å vere svært behjelpelige så lenge du kan bevise at kontoen er din og du har alt på det reine. Endret 8. september 2011 av LMH Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Tenkte på en raskere måte enn å kontakte support. Det kan jo ta sin tid Men, er vel bare diablo og diablo II jeg vil ha for nostalgiens skyld. Koster vel 100 kr tilsammen på en eller anna butikk, så går vel heller for den løsningen. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Gjort for leeeenge siden. Synd de aldri får fingeren ut av ræva å starte betaen. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Tenkte på en raskere måte enn å kontakte support. Det kan jo ta sin tid Men, er vel bare diablo og diablo II jeg vil ha for nostalgiens skyld. Koster vel 100 kr tilsammen på en eller anna butikk, så går vel heller for den løsningen. Ein kompis måtte sende inn bilete av førerkort for å bevise at han var den han var. Han sendte det inn ein laurdagskveld og hadde full tilgang til kontoen sin ein time etterpå. Din sak er jo noko litt anna, men det er no verdt eit forsøk Gjort for leeeenge siden. Synd de aldri får fingeren ut av ræva å starte betaen. Og du har gjort det med den nye versjonen av Systemcheck? Endret 8. september 2011 av LMH Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 (endret) Du kan forresten kjøpe Diablo 1 og 2 som digital download fra battle.net for en slikk og ingenting. Fullt patcha og virker på Windows 7 uten problemer. Noe en boxed versjon fra 1999 ikke vil gjøre. Endret 8. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå