Odesseiron Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vi viser deg hvordan du kan få prøve storspillet. Les hele saken Lenke til kommentar
dem0 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Man trenger et spill fra Blizzard linket til brukeren. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Tusen takk for at du sa ifra. Jeg fletter dette inn i teksten. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Takk for tipset! Da var det gjort og en får krysse fingrene Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gjort, litt dumt at programmet sier at jeg har "kun" 744mb video minne, det stemmer ikke det hele tatt. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Uhm, dette gjorde jeg for mange måneder siden... Ikke noe nytt har skjedd siden da. Veldig gammelt nytt: http://www.gamemunition.com/guides/how-to-get-a-diablo-3-beta-key/ Endret 7. september 2011 av KriFos Lenke til kommentar
Iglooo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Uhm, dette gjorde jeg for mange måneder siden... Ikke noe nytt har skjedd siden da. Kjekk info for de som måtte lure Pre-orderet dette fra Gamestop da det ble announcet 3-4 år siden, og jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Uff heksedoktor i Lilla pastell kjole , jeg kommer bare ikke over at de velger å ta med pastell (farger tynnet ut med hvitt) fargesettet sitt fra WoW til Diablo . Slik det burdet sett ut: http://www.pathofexile.com/video/templar-trailer/play De er mye mer tro til Diablo 1 en Blizzard selv Endret 7. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Uhm, dette gjorde jeg for mange måneder siden... Ikke noe nytt har skjedd siden da. Veldig gammelt nytt: http://www.gamemunit...blo-3-beta-key/ Jeg ville vurdert å gå inn og oppdatere om det er mange måneder siden du gjorde det, da pccheck klienten har blitt oppdatert, og henter nå ut mer info. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Uff heksedoktor i Lilla pastell kjole , jeg kommer bare ikke over at de velger å ta med pastell (farger tynnet ut med hvitt) fargesettet sitt fra WoW til Diablo . Slik det burdet sett ut: http://www.pathofexile.com/video/templar-trailer/play De er mye mer tro til Diablo 1 en Blizzard selv Eg trur eg tar eit spel med solid mekanikk over eit eksteriør med pretensiøs, po-faced grimdark any day - den traileren der var to minutt med utruleg seig og uspanande kamp, komplett med overdriven bruk av slow-motion for å maskere at angrepa og våpna er fullstendig vektlause. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Uff heksedoktor i Lilla pastell kjole , jeg kommer bare ikke over at de velger å ta med pastell (farger tynnet ut med hvitt) fargesettet sitt fra WoW til Diablo . Slik det burdet sett ut: http://www.pathofexile.com/video/templar-trailer/play De er mye mer tro til Diablo 1 en Blizzard selv Eg trur eg tar eit spel med solid mekanikk over eit eksteriør med pretensiøs, po-faced grimdark any day - den traileren der var to minutt med utruleg seig og uspanande kamp, komplett med overdriven bruk av slow-motion for å maskere at angrepa og våpna er fullstendig vektlause. Prater da ganske tydelig om farge bruken? (om spillet er dårlig er derfor ikke relevant i mitt poeng her), forstår ikke svaret ditt i så måte. Endret 7. september 2011 av simalarion Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dette har jeg gjort for evigheter siden Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Aldri har jeg opplevd at Blizzard har oppfordret offisielt ved flere annledninger å Opt-in for en beta for deres spill. Kan det være et tegn på at de vil ha flest mulig betatestere for å kunne teste mest mulig, fortest mulig slik at de kan gi ut spillet til jul? Er lov å håpe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Uff heksedoktor i Lilla pastell kjole , jeg kommer bare ikke over at de velger å ta med pastell (farger tynnet ut med hvitt) fargesettet sitt fra WoW til Diablo . Slik det burdet sett ut: http://www.pathofexile.com/video/templar-trailer/play De er mye mer tro til Diablo 1 en Blizzard selv Vil ikke akkurat kalle den fargen en pastell, det er en ganske kraftig farge. AtW Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Prater da ganske tydelig om farge bruken? (om spillet er dårlig er derfor ikke relevant i mitt poeng her), forstår ikke svaret ditt i så måte. Fargebruken var - som resten - generisk, po-faced grimdark, og er ikkje vidare imponerande. Det er òg ein markant skilnad på kor godt dei to visuelle uttrykkja fungerer når ein ser dei live kontra som stillbilete, favør Diablo 3. Lenke til kommentar
starkr Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Shhhhhh, ikke si det til alle! Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Men... Men... Diablo II coveret/cd-keyen min mista eg jo for mange år sia! What to do? Lenke til kommentar
lain Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Om du ikke har wow eller sc2 eller d2 ifra før, kan du kjøpe D2 nøkkler billig ifra nett. Evt selger f.eks cdon d2 classic dvd billig. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dette har jeg gjort for evigheter siden Men som andre har nevnt, programmet du lastar ned for å sende specsa dine vart oppdatert ganske nyleg. Det er derfor absolutt å anbefalle å gjere det på nytt no Lenke til kommentar
Frufsa Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 SystemCheck er bøkka som f. den leste min eksterne hdd som primer diskt så jeg har større disk en jeg egentilg har. den leste også den delte ramen med gpu'en så jeg fik over 2gb skjermkort, jeg hadde også klock, noe som jeg ikke har. XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå