pavllion Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei jeg har en canon pixma 4200, den plutselig begynte å fungere igjen.. Hvor kan jeg få kjøpt meg trådløst adapter, som gjør at jeg kan bruke den trådløst, utenat jeg må bruke usb kabel? Takk for svar Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har du USB-inngang på din router så kan du jo koble den til der. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det er enkelte trådløse rutere som har printserver innebygd via en USB-port - ellers skal du nok kikke på en trådløs printserver. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 har dessverre ikke usb i ruteren... Er det ikke mulig å kjøpe en trådløs adapter som gjør at flere pcer kan printe, uten at du trenger en usb kabel fra skriver til pc? Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Link EDIT: Med tanke på kostnaden så ville jeg vel vurdert å kjøpt en ny multifunksjonsskriver med Wifi innebygget - men det blir jo en vurdering du selv tar. Endret 7. september 2011 av oslo72 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Er det ikke mulig å kjøpe en trådløs adapter som gjør at flere pcer kan printe, uten at du trenger en usb kabel fra skriver til pc? Jeg skrev jo nettopp det - en trådløs printserver - som de oslo72 linket til. Endret 7. september 2011 av Trondster Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har du et trådløst nettverk kan du koble printeren til en av PC'ene og bruke den som "printerserver" som behandler printing trådløst fra andre pc'er. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Har du et trådløst nettverk kan du koble printeren til en av PC'ene og bruke den som "printerserver" som behandler printing trådløst fra andre pc'er. Hvordan gjør man det, jeg har trådløst nettverk? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Er ikke helt sikker på fremgangs-metoden, men du må først i "Kontrollpanel>enheter skrivere" og legge den inn som nettverks-skriver, så må du gi pc'en lov til å dele enheten/skriveren med andre pc'er i nettverket. Endret 7. september 2011 av Nautica Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Er ikke helt sikker på fremgangs-metoden, men du må først i "Kontrollpanel>enheter skrivere" og legge den inn som nettverks-skriver, så må du gi pc'en lov til å dele enheten/skriveren med andre pc'er i nettverket. Finner ikke noe ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå