Gå til innhold

Noen andre med desse problemene på x-box?

t2xg

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en brukt x-box for ca. 3 uker siden og har fått noen problemer iblant.

Jeg lurer på om feilene er helt normale, eller om det har hendthender med deg.

1: Når jeg spiller multi-player Time splitters 2 vil X-box'en ikke lagre statsen til alle playerene og x-boxen gir beskjed om at hardisken ble fjernet under spillet (wtf?).

2: Spill som Jet set radio future, James Bond, og Rally sport challange hakker av og til. (Morrorwind hakker konstant).

3: Av og til roter Collin Mc.Rea rally3 med plassering av plassene på spillerene (tiden på spilleren er korrekt men han som kom først i mål blir plassert sist).

Andre ganger vil rett og slett ikke x-boxen lagre banerekorder når det ikke var noen fra før av.

Bør jeg kontakte Microsoft eller bør jeg heller kreve pengene for X-boxen tilbake og gi x-boxen tilbake.

Eller bør jeg gi blaffen for dette er problemer som oppstår hele tiden hos andre.

Jeg takker for svar som kan vær hjelpfulle på forhand :)

Edit: X-boxen har ikke blitt chippet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør dra til butikken du kjøpte den fra og bytte den i en annen xbox. Problemene du har på xboxen virker ikke helt normalt, min xbox hakker ikke på noen av spillene mine (kanskje bittebittebitte litt når mye skjer, men ikke ellers). Xbox er kraftigst og best så hvorfor skulle det hakke når man spiller multiplattformspill som ikke utnytter xboxens kraft i det hele tatt. Bytt xboxen, i en ny xbox. :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har Timesplitters 2, og har også av og til noe trøbbel der. I tillegg har jeg to ganger opplevd at Halo gir meg "Dirty Disc" feil. Men så funker det igjen... Usikker på om Timesplitters-trøbbelet er relatert til dårlig programmering, eller en box som hikker. Jeg mener... dersom linuxen/M$ din krasjer ringer du Komplett og bytter PC da sånn uten videre?

Harald

Lenke til kommentar

Jeg har også XBOX, og Rallisport Challenge. Jeg har merket på bare en bane at det hakker litt der hver gang, og det er på Safari SS 5 (tror jeg det var!). Iblant på Halo har jeg merket at det hakker bittelitt når det er veldig mye som skjer på skjermen, men det er nesten ikke til å merke. Har ikke noen av de andre spilla du nevner, så jeg kan desverre ikke si noe om dem...

Lenke til kommentar

Ser ut som det med hakkingen er normalt, spilte noen av spillene hos en venn.

Hakket like mye der.

Så da ser det ut som x-boxen min er like "problem fri" som andres bokser.

Men er det noen som har hatt det samme problemet som jeg har på Collin Mc.rea rally3? for det er utrolig irriterende!

Skulle ønske jeg fant en løsning på det :(

Lenke til kommentar

Denne feilaktige xboxen som det prates om her, virker delvis defekt spør dere meg.

Men det kan være en sammenheng mellom hakking og om tv`en støtter den hz som xbox sender ut.

I rallisport challenge, så hakker min xbox på introfilmen til spillet, men hvis du forandrer hz på menyen på burken, så går introen helt glatt.

Lenke til kommentar

Men er det noen som har hatt det samme problemet som jeg har på Collin Mc.rea rally3? for det er utrolig irriterende!

du må huske på at selv om du kjører som eksempelvis nr. 5, og en kar ligger på første plass etter at du har kjørt, er det fremdeles igjen mange sjåfører. stusset litt over plasseringer og tider i starten jeg oxo, men mellomtidene kunne variere ettersom den som hadde beste tid inntil et visst punkt brøt osv.

Lenke til kommentar

du må huske på at selv om du kjører som eksempelvis nr. 5, og en kar ligger på første plass etter at du har kjørt, er det fremdeles igjen mange sjåfører. stusset litt over plasseringer og tider i starten jeg oxo, men mellomtidene kunne variere ettersom den som hadde beste tid inntil et visst punkt brøt osv.

Jeg tenkte på i multiplayer moden der det er kun 4 sjåfører.

Det er der jeg har problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...