Gå til innhold

hjelp mw2 internet sperret på skolen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruk en VPN som kjører på port 80. Da kan de ikke blokke det fordi da må de blokkere http også.

yes! kan du forklare det enkelt hvordan man gjør det eller klarer jeg dette ved og google det?

Google det og spør heller hvis du setter deg fast på noe spesifikt.

Men ikke kom tilbake hit om 1,5 år og forlang svar på hvordan du kan få fagbrevet bestått ved å spille MW4. ;)

Når jeg tenker på det så er det ikke lenger så overraskende at en elektrikker måtte komme å gjøre opp igjen hele sikringsskapet mitt... :whistle:

Lenke til kommentar

Dette er ulovlig og mot forumets retningslinjer, så..prøv å få karakterer på skolen istedet for å spille mw2. Du har et laaaaaaangt arbeidsliv foran deg, og vil ikke sitte i kassa på RIMI fordi du tok elendige prioriteringer for 15 år siden.

Endret av Bytex
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er ulovlig og mot forumets retningslinjer, så..prøv å få karakterer på skolen istedet for å spille mw2. Du har et laaaaaaangt arbeidsliv foran deg, og vil ikke sitte i kassa på RIMI fordi du tok elendige prioriteringer for 15 år siden.

hehe mente egentlig og spille i friminutter og sånt evt fritimer, og jeg prioritere utdanning først :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...