hiims Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 hei jeg går på gand vgs elektro, og lurte på om det finnes en måte og gå rundt ruteren slik at jeg kan spille call of duty online på skole internette? noen forslag? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Snakk med IT-ansvarlig på skolen og spør om han kan åpne opp så du kan spille MW2 i timen i stedet for å følge med 3 Lenke til kommentar
hiims Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Snakk med IT-ansvarlig på skolen og spør om han kan åpne opp så du kan spille MW2 i timen i stedet for å følge med Haha kan jo prøve det men finnes det ikke en annen måte? Lenke til kommentar
medlem-193513 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Bruk en VPN som kjører på port 80. Da kan de ikke blokke det fordi da må de blokkere http også. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Bruk en VPN som kjører på port 80. Da kan de ikke blokke det fordi da må de blokkere http også. yes! kan du forklare det enkelt hvordan man gjør det eller klarer jeg dette ved og google det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Dette blir brudd på de retningslinjer som gjelder bruk av internett på skolen din. Brudd kan medføre utestenging. Og ikke minst, kan utsette hele skolenettverket for infeksjon av virus, trojaner og det som verre er. Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Bruk en VPN som kjører på port 80. Da kan de ikke blokke det fordi da må de blokkere http også. yes! kan du forklare det enkelt hvordan man gjør det eller klarer jeg dette ved og google det? Google det og spør heller hvis du setter deg fast på noe spesifikt. Men ikke kom tilbake hit om 1,5 år og forlang svar på hvordan du kan få fagbrevet bestått ved å spille MW4. Når jeg tenker på det så er det ikke lenger så overraskende at en elektrikker måtte komme å gjøre opp igjen hele sikringsskapet mitt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) Dette er ulovlig og mot forumets retningslinjer, så..prøv å få karakterer på skolen istedet for å spille mw2. Du har et laaaaaaangt arbeidsliv foran deg, og vil ikke sitte i kassa på RIMI fordi du tok elendige prioriteringer for 15 år siden. Endret 9. september 2011 av Bytex 4 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Alle løsningene som ikke involverer kontakt med IT-ansvarlig vil medføre såpass mye latency at du skulle ønske at du ikke hadde prøvd. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 denne tråden ligger på grensen for hva som tillates på forumet. en post er slettet. reaksjoner på sletting tas som vanlig på PM. Lenke til kommentar
hiims Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Dette er ulovlig og mot forumets retningslinjer, så..prøv å få karakterer på skolen istedet for å spille mw2. Du har et laaaaaaangt arbeidsliv foran deg, og vil ikke sitte i kassa på RIMI fordi du tok elendige prioriteringer for 15 år siden. hehe mente egentlig og spille i friminutter og sånt evt fritimer, og jeg prioritere utdanning først 1 Lenke til kommentar
hiims Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Ok får bare si stopp her og at det ikke blir noe av det, tar ikke sjangsen på og bli utestengt etter 3 uker! men takk for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå