Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hva synes dudere om siden min??? Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 1) bruk en annen server, eks start.no, da sliper du all reklamen 2) gjør noe med linkene, f.eks. fjern understrekningene mvh Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 1) bruk en annen server, eks start.no, da sliper du all reklamen av en eller annen grunn får jeg ikke laset opp ting der. derfor valgte jeg 50megs 2) gjør noe med linkene, f.eks. fjern understrekningene den siden har jeg ikke startet på ennå. og det er en standard "50megs-linkeside" som allerede er der Lenke til kommentar
Greven22 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 av en eller annen grunn får jeg ikke laset opp ting der. derfor valgte jeg 50megs Sikkert fordi du ikke har aktivert kontoen din.. For å gjøre dette må du ringe start.no eller sende en sms .... Lenke til kommentar
designerus Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Oh, Herregud! Hva var det for noe? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Du MÅ finne deg en annen server. Den 50megs-reklamen er forferdelig! Synes også designet er litt billig. Logoen er bare tekst, menyen er bare plain svart midtstilt tekst, og ting er ganske kjedelige. Det eneste grafiske som hører designet til er avrundinga av det blå. Ting skal være oversiktelige, men det vil ikke si at du ikke kan bruke bilder i logoer og andre tøffe ting. Dessuten bruker du ferdig-countere og votingsystemer, noe som medfølger at conteren/votingsystemet ikke er tilpasset din side. Du kan finne tekstbaserte countere som du kan velge skrifttype på selv, uten å hoste dem selv. Lenke til kommentar
enden Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 en penere poll kan du få fra bravnet.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå