HelloKjersti Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Pinlig tabbe av zombiespillmakeren. Les hele saken Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) He he. Får bare håpe det er riktige versionen jeg får på fredag. Trenger sårt noe nytt å spille mens jeg venter på bf3, får håpe dette ikke skuffer. Endret 7. september 2011 av PantZman Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gleder meg til den ferdige versjonen ^^ Skulle ønske de slapp en demo eller noe da. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vel vel, gleder meg til kl. 12 på onsdag for da får jeg det =) Noen som kansje joine Co-op etterhvert? Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Co-Op ser virkelig knall ut. Den dynamiske biten ved at du eller jeg kan hoppe inn og ut av forskjellige saves er en oppfinnelse uten like. Dette er heller ikke et A-liste spill fra en A-produsent som vil snyte deg for dine 50 euro for deres kjedelige innhold. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Glad for at jeg gikk for space marine av disse 2 valgene, men blir nok Dead Island på meg etterhvert ^^ Lenke til kommentar
angry_dee Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Min PS3 kopi av Deaad Island lå i postkassen i dag Gleder meg til å komme hjem i kveld Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Har spilt litt på pc og gjort 2 main quests nå For se om jeg får med en kamerat på coop ikveld, tror det blir litt kulere Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Skjer med at dere får det tidlig da? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Glad for at jeg gikk for space marine av disse 2 valgene, men blir nok Dead Island på meg etterhvert ^^ Ign.com kalte Dead Island "Fallout 3 with zombies". Da gadd jeg ikke lese mer og forhåndsbestilte i stedet. Har ikke høye forventninger til dette, men vi får se. Kan jo bli overrasket. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Dev'n fra Steam var forferdelig. Tror ikke en ca 62MB patch (det som fikser det) kan fikse alt pisset. Men får vel prøve. Får laste ned patch og prøve mer etter jobb. Tviiiler på at jeg kommer til å kjøpe. Selv oppdragene var kjedelige (iallefall de i starten). Får bruke noen timer på det. Men skeptisk. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Glad for at jeg gikk for space marine av disse 2 valgene, men blir nok Dead Island på meg etterhvert ^^ Ign.com kalte Dead Island "Fallout 3 with zombies". Da gadd jeg ikke lese mer og forhåndsbestilte i stedet. Har ikke høye forventninger til dette, men vi får se. Kan jo bli overrasket. Etter det jeg har spilt til nå vil jeg heller sammenligne det med Borderlands. Å sammenligne det med Fallout blir litt feil, men så er det jo ign det er snakk om. Lenke til kommentar
FBI21 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Glad for at jeg gikk for space marine av disse 2 valgene, men blir nok Dead Island på meg etterhvert ^^ Ign.com kalte Dead Island "Fallout 3 with zombies". Da gadd jeg ikke lese mer og forhåndsbestilte i stedet. Har ikke høye forventninger til dette, men vi får se. Kan jo bli overrasket. Etter det jeg har spilt til nå vil jeg heller sammenligne det med Borderlands. Å sammenligne det med Fallout blir litt feil, men så er det jo ign det er snakk om. Litt enig med den. Selv om jeg fant Borderlands mye åpnere. Dette var mer Dead Rising 2 synes jeg. Men oppdragene var nokså fra Borderlands (måten du får på osv.) Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Noen som vet om elkjøp får dette spillet? og hvor mye det kommer til å koste? ringte til elkjøp, men ho som tok telefonen klarte fant det ikke i databasen (trur ikke hun klarte å stave det riktig en gang) og finner ikke spillet på hjemmesiden dems. Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Forhåndsbestilt fra steam :-) så på steam forum i går at det var mange som klaget over uferdig version. Uansett så gleder jeg meg :-) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jupp, dette var kjipt. Lurte veldig på hvorfor spillet hadde uvanlig mye insekter og feil. En annen artig ting var at man kunne fly igjennom vegger og få adgang til deler av spillet som skulle være låst. Heldigvis er en fiks allerede ute og en slapp å laste ned hele spillet på nytt. Shit happens. Spillet er forøvrig mega fett. Dere er forresten trege med anmeldelse Gamer. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Gleder meg til å spille dette. Elsker slike spill.... Fritt gående Zombier og mye å se å gjør. ^^ Dette året er og blir ganske episk for min del. Så sykt mye kult som kommer.... Synd jeg ikke får spillet på dagen. XD Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Aiaiai... gikk og sjekka posten nå, og der lå spillet gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå