kebaben Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Har kjøpt meg en Seagate S-ATA 120 Gb HD, har klart å rote bort CD'en med S-ATA driverene, så nå gjennkjenner data'en HD'en som en ATA-100 disk. Har prøvd å finne de på Seagate sin hjemmeside uten hell... Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i de? Lenke til kommentar
Npt Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Det hørtes VELDIG rart ut. Til min maxtor ble den gjenkjent uten noen driverinstalering. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Har kjøpt meg en Seagate S-ATA 120 Gb HD, har klart å rote bort CD'en med S-ATA driverene, så nå gjennkjenner data'en HD'en som en ATA-100 disk. Har prøvd å finne de på Seagate sin hjemmeside uten hell... Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i de?Det er ikke HDD-produsenten du må hente driverne fra. det er HK- produsent. Det er S-ATA controller du skal installere ikke HDD Her er min S-ATA driver: http://www.asus.com.tw/support/download/se...022.zip~zaqwedc Hvis du er heldig har du Asus A7N8X DX Lenke til kommentar
kebaben Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Ok, er vel kanskje på cd'en som jeg fikk med barebonesystemet da... (shuttle sb61g2) takk for svarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå