internet wizard Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 hvor kan jeg få kjøpt en gpu kjøler som er bedre e orginal kjøleren? har et 6950 av 2gb utgave av denne sapphire'n http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=622369#extra Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 ville denne passe? http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/375/accelero-twin-turbo-ii.html Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 bumperz Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tviler på at den vil passe. Slike kort med alternative kjølere pleier å komme med alternative design av kretskortet også. Eneste alternativet blir vel vann da. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Tviler på at den vil passe. Slike kort med alternative kjølere pleier å komme med alternative design av kretskortet også. Eneste alternativet blir vel vann da. pleas continue Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva skal jeg fortsette med? Jeg kan ikke nok om vannkjøling til å sette opp en loop for deg, og det krever mye mer innsats og interesse enn luftkjøling. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Hva skal jeg fortsette med? Jeg kan ikke nok om vannkjøling til å sette opp en loop for deg, og det krever mye mer innsats og interesse enn luftkjøling. okay takk for hjelpa da Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det står jo på produktsiden hva den er kompatibel med: http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/375/accelero-twin-turbo-ii.html#compatible Om du er usikker på om den er kompatibel med ditt eksakte kort likevel så ville jeg bare sendt produsenten en mail og spurt. En vannkjøler vil vel forøvrig ha nøyaktig de samme problemene i forhold til å passe som en luftkjøler - så jeg ser ikke helt hvorfor dette skulle være en løsning på dette problemet - dersom det faktisk er noe problem med kompatabiliteten... -Stigma Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Tviler på at den vil passe. Slike kort med alternative kjølere pleier å komme med alternative design av kretskortet også. Vanskelig å si dette. Men jeg tror selve kjøleren passer. og resten kjøles vel med små kjøleribber så da her det vel ikke så mye å si på layout på krestkortet. hvorfor vil du skifte kjøler? skal du overklokke? eller er det pga støy? jeg har et HD6850, ser tilnermet likt ut og det lager minimalt med lyd. så hvis lyd er problemet kan være at du kommer fint i havn med å endre vifteprofilen. enten i CCC, eller med MSI afterburner. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det står jo på produktsiden hva den er kompatibel med: http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/375/accelero-twin-turbo-ii.html#compatible Om du er usikker på om den er kompatibel med ditt eksakte kort likevel så ville jeg bare sendt produsenten en mail og spurt. En vannkjøler vil vel forøvrig ha nøyaktig de samme problemene i forhold til å passe som en luftkjøler - så jeg ser ikke helt hvorfor dette skulle være en løsning på dette problemet - dersom det faktisk er noe problem med kompatabiliteten... -Stigma Det kan være VRMs og annet snacks som kjøleribben fra Arctic cooling vil kræsje med. Plasseringen av GPUen på kortet kan også være annerledes. Du trenger ikke kjøpe en fullcoverblokk for vannkjøling, det går helt fint med en vanlig GPU-only block og kjøleribber. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 ??? jeg forstår ikke noe av det noen av dere sier. jeg overklokker alt jeg kan det er derfor jeg vill ha en bedre kjøler. stigma- vilken produsent? sapphire eller artic? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 ??? jeg forstår ikke noe av det noen av dere sier. jeg overklokker alt jeg kan det er derfor jeg vill ha en bedre kjøler. stigma- vilken produsent? sapphire eller artic? Skal du spørre noen må det være produsenten av kjøleren - ikke produsenten av kortet selvfølgelig. -Stigma Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 helt til i dag har jeg trodd jeg viste veldig mye om pc bygging. men det har dere motbevist takk for hjelpen. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 ok da har jeg satt meg ned og tenker på hva jeg skal skrive. noen forslag? Lenke til kommentar
vhaarr Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Problemet med dette kortet er at PCB-designet har forandret seg uten at man nødvendigvis har andre produktnummber såvidt jeg forstår. Gjelder både 6950 og 6970. Du må altså poste et bilde av selve kortet ditt, og du må gi oss det fullstendige nummeret og navnet på kortet. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 denne kjøleren vil kun passe til ditt kort som du linker til http://www.dustinhome.no/arctic-cooling-accelero-xtreme-plus-ii/product/5010596597 denne kjøleren er fra arctic cooling og er den beste luftkjøleren du får i dag(untatt vannkjøling) vurdere selv denne til min gtx 580, du vil se hva den passer til Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 denne kjøleren vil kun passe til ditt kort som du linker til http://www.dustinhome.no/arctic-cooling-accelero-xtreme-plus-ii/product/5010596597 denne kjøleren er fra arctic cooling og er den beste luftkjøleren du får i dag(untatt vannkjøling) vurdere selv denne til min gtx 580, du vil se hva den passer til får jeg være så frekk og spørre og hvordan du vet at den passer til det kortet? som du ser vist du trykker på linken så er kortet mitt litt spesielt? jeg vil bare forsikre meg. skal til og spøre de selv med mail Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 26. september 2011 Forfatter Del Skrevet 26. september 2011 fikk svar om at de passet. case closed Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 27. september 2011 Forfatter Del Skrevet 27. september 2011 så den passet da? har ikke bestilt ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå