anabanana80 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Hei. Jeg har kjøpt meg pc til hjemmebruk, nemlig denne ASUS X73BY-TY025V AMD E350. Har ikke fått den enda, og har ikke tenkt så mye over valget mitt, jeg skal kun surfe på nett, spiller ingen spill... Guttungen skal sikkert se litt nettv i blandt. Så var det noen som rynket på nesa av valget mitt. Og da lurer jeg litt. Jeg er helt blank på pc så jeg er fryktelig lettlurt, haha.. :-) Den må vel duge til mitt bruk eller hva? Endret 7. september 2011 av anabanana80 Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Har du et mål med denne posten? Endret 7. september 2011 av Zash Lenke til kommentar
anabanana80 Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Ooooog? og frøkna posta før hu var ferdig, sorry:-) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hehe, så det etterpå Men virker som en grei nok pc til ditt bruk! Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Pc'n har greit med ram, helt GREI prosessor og GREIT skjermkort. Til å surfe på nett så er det 'piece of cake' Du skal ikke spille på den, men bruke den til å surfe og se på Nett-tv. De som rynker på nesen er kun de som skal ha det best og dyrt selv-om de ikke engang har bruk for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå