SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Bilde Nommer 2 var definitivt finest . Blir bare kvalm av Blake lively 'stygg ... Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 fkm, henrik og jostein poster alle bilder jeg liker veldig godt Slik burde en jente kle seg! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Mye fine bilder ja, men husk at vi bor i kalde Norge. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Syns nå dem skal få kle seg i akkurat hva dem selv vil. Er jo sånn en har sin egen stil. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Mye fine bilder ja, men husk at vi bor i kalde Norge. Sist jeg sjekket hadde vi sommer. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 I Trondheim er det definitivt høst... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Syns nå dem skal få kle seg i akkurat hva dem selv vil. Er jo sånn en har sin egen stil. Fint, men nå spør hun om råd. Som man spør får man svar. Og sommer i Norge ja, 10 dager med sol og resten regn. Sommer. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Syns nå dem skal få kle seg i akkurat hva dem selv vil. Er jo sånn en har sin egen stil. Fint, men nå spør hun om råd. Som man spør får man svar. Og sommer i Norge ja, 10 dager med sol og resten regn. Sommer. Vet ikke helt med resten av Norge men fra Ålesund jeg ! Her er det ikke akkurat "10 dager sol resten regn" . 20'grader og litt regn inni mellom . Finst fine vinter klær også vettu ;] Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 I Trondheim er det definitivt høst... Nå ja, men vi har da et par måneder som er gode og varme i løpet av året, og tviler på at det kommer til å endre seg drastisk de neste to-tre årene. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Neinei, men du sa at sist du sjekket var det sommer. Det er ikke alle som hadde sommer sist de så etter Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Nei, han sa at sist han sjekket hadde vi sommer. Ikke at det er sommer. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Neinei, men du sa at sist du sjekket var det sommer. Det er ikke alle som hadde sommer sist de så etter Learn to read. Uansett så impliserer det at det er sommer. Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 8. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Er vel høst no vel ? :S Men uansett . Hva har dette med min post og gjøre ? :] Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 En hvilken som helst tråd i MoV er garantert mer eller mindre trivielle feider, egentlig. Bare er sånn. Om du klarer å være litt kritisk, er denne bloggen sikkert grei inspirasjon. Jeg liker i hvertfall mye av det som er der; Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Liker! Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Av seg Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. september 2011 Rapporter Del Skrevet 8. september 2011 Av seg clevr 3 Lenke til kommentar
Lulupus Skrevet 20. september 2011 Rapporter Del Skrevet 20. september 2011 Jeg beklager, men treningst-skjorte og knebukser går vel ikke under "classy woman"? Selv synes jeg jenter er penest når dem er tydelig komfortable i klærne sine. Ser mange jenter som har kledd seg knallfint, men som så ser ut som om de har noe stukket i rumpa, fordi dem ikke klarer å trives i klærne, etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå