SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Hip hop stil på jenter er det styggeste JA ! 2 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Pene jenter burde kle seg i kort skjørt og tettsittende overdel. Stygge jenter: de kan få gå i heldekkende plagg... la oss si noe sånn som niquab. .... Yeah right. Men det er ganske fint med jenter som går i sånne hvite, tøyelige og tettsittende t-skjorter. Det liker jeg å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) lol. Endret 30. mai 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Hip hop stil på jenter er det styggeste JA ! Jeg har sett styggere klesstiler. Jeg går ikke med hip-hop stil. Smaken er som baken ! Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Bleiebukser er det verste jeg vet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) lol. Endret 30. mai 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Horete er best. Hun med den mest horete klesstilen tar oppmerksomheten uansett hvor mye penger de andre har lagt i sine forsøk på å virke classy. 1 Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Synes at du kan kle deg som du vill, lady gaga or not Foretrekker at det ikke er for "slutty" eller at de viser puppene veeeeldig mye fram! Men men, (overdriver litt på det med puppene, er lov til å se men ikke gjennomsiktig bh uten topp...) Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Horete er best. Hun med den mest horete klesstilen tar oppmerksomheten uansett hvor mye penger de andre har lagt i sine forsøk på å virke classy. Eh, og oppmerksomhet betyr at det er pent? Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 :I Næææh . Det der var litt kjedeligt - Liker heller litt fargerikt klassisk og litt , not mainstream [ Mixet ] Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det der er vel mer klassisk og elegant en det er mainstream. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det kan vel vanskelig bli noe særlig mer klassisk enn det der... Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Eh, og oppmerksomhet betyr at det er pent? Det betyr at jeg gidder å lette på øyelokkene. 1 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Det der er vel mer klassisk og elegant en det er mainstream. Ikke helt min smak :I . Litt for kjedeligt og lite fargerikt Blusen var fin ! Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Jenter bure ikke kle (på) seg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Et lite utvalg av hva jeg syns er pent 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) . Endret 30. mai 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 Et lite utvalg av hva jeg syns er pent :] <3 God smak du ! Den første var nokk kansje litt mere min smak . Liker det andre også bare "sterke" farger som ikke du ser så ofte på gata :] Bilde 1 og 3 <3 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. september 2011 Rapporter Del Skrevet 7. september 2011 (endret) - Gjerne med andre sko. - - Generelt er buksen det viktigste for meg på daglig basis. Så lenge buksen er fin kan jenten gjerne ha på seg hva som helst oventil. Og en fin bukse er en bukse som er relativt mørk, helst svart eller mørkeblå, og tight. Endret 7. september 2011 av Jostein K. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå