Gå til innhold

Hvordan burde jenter kle seg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gutter liker vel forskjellige ting, noen her mener jo at joggebukse kun bør brukes til hjemmebruk og trening, jeg derimot synes det er sexy.

 

Joggebukser, tights, tighte jeans, kort ola-shorts osv synes jeg er fint. Egentlig spiller det ikke så stor rolle, men litt sånn hiphop stil er vel kanskje en favoritt, mens høye hæler og litt sånn classy stil til hverdagslig bruk er vel noe av det jeg liker minst..

Lenke til kommentar

Mange som glemmer det som virkelig er viktig :

 

Husk å kle deg i forhold til kroppen din!

Har du en flott rumpe som du er stolt av? Vis den fram (Det betyr ikke nødvendigvis miniskjørt men klær som ikke skjuler fasongen på den delen du er stolt av).

 

Man må også huske på at man kan være vakker både om man er tynn / normal / lubben / overvektig , det hele kommer an på hvordan man ter seg og ikke minst har på seg av klær.

 

Personlig synes jeg at Sporty jenter er sexy , jeg hater personlig jenter som klær seg som billige ludder (horete ) som hopper til sengs med den første og mest desperate mannfolket hun ser.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

kek enig tmz. Joggebukser er sexy, og høye hæler er for min del er boring og upraktisk. Kulere med converse sko etc. Kjoler har jeg også fått nok av, så kjedelig. Det går ann å ha klær som ikke presser seg inntil kroppen som et dovendyr på en gren kvinner. Men da kan jeg jo misfortså og tro at du er feit, ooooh noooooooooh JEZUZ

Lenke til kommentar

Har selv en litt classic woman - Søt stil !

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener er søt stil, men jeg liker at du kjører en litt klassisk stil. Selv er jeg tilhenger av klassisk dame- og herremote.

 

Personlig synes jeg at en person uavhengig av kjønn burde gå litt vekk fra den typiske ungdomsklesstilen når de bikker over 20 år. Kler du deg ordentlig blir du også tatt litt mer seriøst av andre. Dette er i hvert fall min mening, så får andre mene noe annet om de ønsker det.

 

En av mange kilder for å hente inspirasjon:

 

http://www.youtube.com/watch?v=baGBtal7xqk&feature=relmfu

Endret av SLIguy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...