SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hei ! Hvordan burde jenter kle seg ? Har selv en litt classic woman - Søt stil ! . Ingen gutter yngre eller eldre enn 16-34 takk ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Veldig så interessert du er i hvordan unge menn tenker om kvinner. Ting er ikke sort-hvitt, og kvinner burde ikke slavisk følge det menn liker, men gå med det de selv liker. Om jeg skal skrive hva jeg liker, eller ikke liker av klær, så blir det en lang liste. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Demantios Skrevet 7. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2011 Ettersom du har så mange spørsmål om hvordan vi synes du bør være burde definitivt gå for en blå caps med skriften "Made by diskusjon.no" 13 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Alle jenter bør kle seg helt likt og se helt like ut. Så det vi mener her på diskusjon.no burde være obligatisk for alle jenter i hele verden. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Bare klærne er rene, og at du ikke kler deg som en uteligger, er alt helt greit! 1 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Bare klærne er rene, og at du ikke kler deg som en uteligger, er alt helt greit! Det kan diskuteres 1 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Ettersom du har så mange spørsmål om hvordan vi synes du bør være burde definitivt gå for en blå caps med skriften "Made by diskusjon.no" ;P Hehe .... Den der synst eg var go ^^ ... ;P Nææææh . Det er vel litt mer - bare litt lette ting jeg lurer på :S Det er ikke akkurat noe jeg går rundt og tenker på hele tiden ;P . Bare klærne er rene, og at du ikke kler deg som en uteligger, er alt helt greit! ;] OHJ ! Så flott at du kunne tenkt deg og vært sammen med noen i burka ! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) En burka/hijab regner jeg mer som en gardin, og er derfor ikke et klesplagg. Hvis jeg skal omformulere; Normalt kledd (at klærne er kjøpt fra butikker som f.eks H&M), og at klærne er rene. Kan ikke forvente så mye mer. Er ingen fan av "slaskete" stil. Joggebukser er et godt eksempel. Endret 7. september 2011 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 :] Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Liker litt sofistikert stil på jenter, litt slimfit, men også søtt 2 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Liker litt sofistikert stil på jenter, litt slimfit, men også søtt <3 Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Slim jeans og gjennomtenkt sammensetting av et par plagg på overkroppen så er jeg fornøyd. Dama vet hvordan det gjøres haha. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jenter burde kle seg slik de har lyst til å kle seg. 6 Lenke til kommentar
itsjasonyall Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jenter burde kle seg slik de har lyst til å kle seg. Nettopp! 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jo mer horete dess bedre. 8 Lenke til kommentar
SophiaAustinI Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Jenter burde kle seg slik de har lyst til å kle seg. :] Hmm ..... Så ingen mening om det da ! Men sports klær ? Jeg bruker ofte og bare ha på meg ei trenings skjorte og kne joggebukse når jeg er i hjembyen ? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 (endret) Min mening er at joggebukser og lignende klær ikke skal brukes andre steder en hjemme og på trening. Endret 7. september 2011 av Vertical^ 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Treningsklær kan være sexy på en white trash-måte. Noen tenner på det, andre synes bare det ser shabby ut. Jeg heller mer mot førstnevnte. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 også pulesveis! du må ha pulesveis! 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå