Blib Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 http://www.neowin.net/comments.php?categor...gamers&id=13202 Hmm, ordet "scam" ropes ganske høyt bak i hodet mitt nå. Jeg skal vedde på at HL2 aldri har hatt problemer med dette, heller at den "glippen" om at HL2 var forsinket var en glipp. Det begynner nesten å minne om at Valve gjør masse kjipe PR-stunts for å spre produktnavnet. Men men, det er gode nyheter for oss som har kraftige nok skjermkort til å kjøre HL2 med AA anyway. Enjoy! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 vel, det var ikke de som sa at spillet var utsatt da.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 vel, det var ikke de som sa at spillet var utsatt da.. Å? Trodde det var en representant fra firmaet jeg eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 nope, var bare rykter.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 nope, var bare rykter.. Bingo. Og hvem satte i gang ryktene? *paranoid* 8) Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 trur nok at det alltid har vore planlagt at det skulle vere mogleg å spele med fsaa, det var bare at det var ein liten bug i vegen sånn at på presentasjoner så fekk folk se spelet uten fsaa Lenke til kommentar
DCP Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 nope, var bare rykter.. Bingo. Og hvem satte i gang ryktene? *paranoid* 8) Var vel publisher som sa at det skulle kommer før jul. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ingen i valve har sagt noe annet enn at det kommer 30sept.. alt annet er rykter som du ikke kan stole på. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Uttalelser fra utgiveren er rykter? Skulle likt å vist hvordan dem har løst problemet. Bruker spillet nå pixel shader til å låse texture samples koordinater - en løsning nvidia har nevnt, og isåfall hvor stor ytelsetap vil det gi. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 hvor bra kort må man ha egentlig? for aa altså? skjermen min gir 120 hz i 1024 så da er det vel lurest å kjøre i den modusen. men nå har jeg et r 8500 64mb så jeg må vel kjøpe nytt utstyr, et 9600 med 128 mb ram er vel godt nok? til 1024*768 og aa på full smekkers? ellers er pcen god, xp2800 med en gig ram. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Uttalelser fra utgiveren er rykter? Vivendi gikk ut med at HL2 var forsinket, og ville komme ut rundt ved juletider. Etter en dag eller så, kom Vivendi igjen og sa at forrige uttalelse var en "miscommunication". Valve har forsåvidt ikke sagt noe som helst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Uttalelser fra utgiveren er rykter? husker jeg ikke helt feil så er take 2 utgiveren til 3drealms.. husker vel hva de sa for en stund siden, at de håper at duke nukem forever i det hele tatt blir ferdig.. en dag etter gikk george broussard, head of 3drealms, ut og sa at take 2 kanskje burde holde munnen sin igjen om ting de ikke vet noe om, spesielt med tanke på at 3drealms neppe har problemer med å bytte utgiver.. de eneste du skal høre på er de som lager spillet.. utgiveren vet som oftest null.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå