NoLimit_^ Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Eh, hallo... Ingen som synes warden eier her? Shadowstrike/Blink-combo er jo det gøyeste som finnes med heroer og andre store ting som stikker av, og FoK er også ganske pjaktisk... (på lvl 3 tar den seg for eksempel godt av alle dine necromancer-problemer) jepp, hver kamp med night elf går jeg warden først med shadowstrike, drar så å harasser fienden mens jeg bygger huntress hall og aow, altfor enkelt... warden= konge skulle ønske man kunne uploade replays her Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Genialt spill og enda bedre med TFT....bare en ting å utsette egentlig. TFT gikk litt i samme felle som MGS2, var litt for mange twister, svik, allianse skift og andre ting som skjedde så det ble til tider litt vanskelig å få med seg hva som egentlig skjedde hele tiden i storyen. Mulig det er bare jeg som er treg :wink: Lenke til kommentar
Hetzer Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 En ting til forresten....Grand Marshall Garithos er en av de spill karakterene jeg har flirt mest av....visste ikke at det gikk an å lage en så ufortragelig og snørrhoven klyse av en spillfigur....dum var han også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå