Gå til innhold

Ble du fornøyd med Warcraft 3:TFT?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nar kunn prøvd SP ennå, siden PC`ner hjemme i Oslo og jeg er "på landet" og jobber.. Men spillt gjennom de 2 første kampanjene og vil si dette er MEGET bra! Fått til en femoneman add-on her!! Og jeg bruker sjelden å bli impregnert av disse..

Fikk samme Følelsen som av W3 --> Spille, spille, spill og komme seg videre for å se hva som skjer :wink:

Lenke til kommentar
Jeg er utrolig fornøyd. Er det flere enn meg som synes Crypt Lord er en kjempeforskjell for Undead?

 

Nei ikke en kjempe forskjell.. Tenk på Doctoren i Orcene. han er da en kjempe forskjell med sin Big Bad Vodoo ;).

Men selfølgelig er Crypt Lord en liten forskjell for noen, og en STOR forskjell for andre ;)

Lenke til kommentar
Jeg er utrolig fornøyd. Er det flere enn meg som synes Crypt Lord er en kjempeforskjell for Undead?

 

Nei ikke en kjempe forskjell.. Tenk på Doctoren i Orcene. han er da en kjempe forskjell med sin Big Bad Vodoo ;).

Men selfølgelig er Crypt Lord en liten forskjell for noen, og en STOR forskjell for andre ;)

 

Har sagt det før, og sir det igjen; man kan ikke basere sin taktikk på en lvl 6 spell. Største tabben man gjør; "hehe, en human, når æ får min big bad voodoo så slit han, muhahah" 10 minutter inni kampen taper man og er så vidt lvl 4.

 

Men crypt lorden er ganske god når den møter flere archere og andre low-hp units, siden impale eier de ganske så kraftig.

Beetles er effektive i begynnelsen til creeping og rushing, men elendige late-game, da vil man heller ha et par necromancers enn å sløse bort de døde likene til å skaffe seg biller...

 

TFT er genialt, men tar meg en runde RoC nu og da, for å mimre gode, gamle dager :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...