hwknut Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Ble du fornøyd med Warcraft 3:TFT? jeg ble kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
Testo Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 så klart blizzrad har enda å skuffe noen Lenke til kommentar
Slaym Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er utrolig fornøyd. Er det flere enn meg som synes Crypt Lord er en kjempeforskjell for Undead? Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Nar kunn prøvd SP ennå, siden PC`ner hjemme i Oslo og jeg er "på landet" og jobber.. Men spillt gjennom de 2 første kampanjene og vil si dette er MEGET bra! Fått til en femoneman add-on her!! Og jeg bruker sjelden å bli impregnert av disse.. Fikk samme Følelsen som av W3 --> Spille, spille, spill og komme seg videre for å se hva som skjer :wink: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ja, klart jeg er fornøyd. Alt er mere avansert i forhold til RoC... Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg likte det ikke helt i begynnelsen fordi mye var så forandret,men etter å ha spilt det i noen timer så elsket jeg det. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Blizzard skuffer ikke, så det var najs Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Kjempebra addon, og Crypt Lord var en genial bidrag til undead , men pheonixen til Kael funka litt for bra O_o hvertfall for meg Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 ja, TFT er genialt. Bare synd at orcs ble utelatt fra campaignen. Når det gjelder units, så er de kuleste der fra før. Eneste hero som jeg syntes duger av de nye er crypt lorden. Men gameplayet blir bare bedre og bedre.. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er utrolig fornøyd. Er det flere enn meg som synes Crypt Lord er en kjempeforskjell for Undead? Nei ikke en kjempe forskjell.. Tenk på Doctoren i Orcene. han er da en kjempe forskjell med sin Big Bad Vodoo . Men selfølgelig er Crypt Lord en liten forskjell for noen, og en STOR forskjell for andre Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Big bad voodo er ikkje så bra faktisk, sett at du er i en stor, stor kamp. Din shadowhunter står midt i og bruker denne spellen, ALLE fiendtlige enheter vil focus-fire på han, og han dør ganske fort. Har du 2x shadowhunter derimot Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Eller du kan spille gnoll wood, der kan du finne potion of divinity som gjør heroen udødelig i 25 sek. Den passer fint med big bad voodoo. Ellers liker jeg TFT mye bedre enn RoC, siden TFT åpner for flere strategier o.l. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ja, throzen throne ER bra, men det kom få units. Det kom nesten flere heroer enn units. Og av de unitsene var det nesten bare spellcasters, ingen "krigere" :-? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Jeg er utrolig fornøyd. Er det flere enn meg som synes Crypt Lord er en kjempeforskjell for Undead? Nei ikke en kjempe forskjell.. Tenk på Doctoren i Orcene. han er da en kjempe forskjell med sin Big Bad Vodoo . Men selfølgelig er Crypt Lord en liten forskjell for noen, og en STOR forskjell for andre Har sagt det før, og sir det igjen; man kan ikke basere sin taktikk på en lvl 6 spell. Største tabben man gjør; "hehe, en human, når æ får min big bad voodoo så slit han, muhahah" 10 minutter inni kampen taper man og er så vidt lvl 4. Men crypt lorden er ganske god når den møter flere archere og andre low-hp units, siden impale eier de ganske så kraftig. Beetles er effektive i begynnelsen til creeping og rushing, men elendige late-game, da vil man heller ha et par necromancers enn å sløse bort de døde likene til å skaffe seg biller... TFT er genialt, men tar meg en runde RoC nu og da, for å mimre gode, gamle dager Lenke til kommentar
Slembren Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Seffers er de aller fleste fornøyd me TFT. Etter min mening er det den mest vellagede tillegspakken til et spill ever :wink: Men så er jeg Blizz fanboy og da Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 TFT ruler! Crypt lorden er jo helt konge! Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Eh, hallo... Ingen som synes warden eier her? Shadowstrike/Blink-combo er jo det gøyeste som finnes med heroer og andre store ting som stikker av, og FoK er også ganske pjaktisk... (på lvl 3 tar den seg for eksempel godt av alle dine necromancer-problemer) Lenke til kommentar
Warlock Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Synes warden dør for lett,men så er ikke jeg en ne spiller heller.Cryptlorden derimot er ganske stilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå