Gå til innhold

Hvor er det best å kjøpe sikker lagring på nettet?

Manlulu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan du nok aldri være sikker på, men det er veldig mange som bruker det, og det er forsåvidt velrenommert, har aldri hørt noe negativt om de.

Det er veldig greit for meg da jeg kan bruke mappen på nettet som en ekstra backup, og får tilgang til den fra alle maskiner jeg er på, så lenge jeg har brukernavn og passord.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-lQle7N2M

De fleste av disse backup programmene bruker Amazon S3 som backend uansett. Altså at når du lagrer ting på dropbox er det ikke dropbox folkene selv som driver serveren det lagres på, det kjøper de fra Amazon.

Så jeg bruker bare Amazon S3 direkte, dette er litt mer teknisk komplisert en mange andre sider, men det er igjen en del billigere en når du må betale en mellomann. Jeg har ca 15GB lagret der og betaler bare en 2-3$ i måneden.

Jeg bruker natulighvis Dropbox også men det er mer til syncing, for langtidslagring bruker jeg Amazon S3.

Når vi først er inne på backup kan jeg også nevne Backupify som er en ganske nytting service, som tar backupp av web apps som Gmail, Twitter, Facebook og mange andre.

Endret av Slettet-lQle7N2M
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...